سئو سایت بیمه

سئو سایت بیمه

چندسالی است که وبسایت های بیمه آنلاین انواع خدمات بیمه شخصی و سازمانی را به صورت آنلاین به کاربران ارائه می دهند. با رشد این نوع وبسایت ها، اهمیت سئو وبسایت بیمه و دیده شدن بین رقبای بیمه ای همچون ازکی و بیمه دات کام بیشتر و بیشتر شده است. بهینه سازی سایت بیمه برای موتورهای جستجو و نمایش در رتبه های برتر گوگل در کلمات کلیدی مرتبط، به شما صاحب کسب و کار کمک می کند تا علاوه بر افزایش درجه اعتبار برند، مشتری های بالقوه بیشتری را به وبسایت خود جذب کنید.

سئو سایت بیمه

سئو سایت بیمه و دیده شدن وبسایت شما در نتایج جستجوی گوگل برای جذب مشتری و افزایش فروش اهمیت زیادی دارد. امروزه با پیشرفت ارائه خدمات آنلاین، یکی از بهترین راهکارها برای افزایش فروش وبسایت های بیمه، سئو سایت بیمه است. من حسام الدین کیانی خواه در این صفحه اختصاصی می‌خواهم در زمینه اهمیت و مراحل سئو سایت بیمه و استراتژی پیاده سازی آن به طور کامل صحبت کنم. پس با من همراه باشید:

فرم پروژه سئو سایت بیمه

سئو سایت بیمه چیست؟

سئو سایت بیمه از رو‌ش‌های مهم دیجیتال مارکتینگ است که با هدف بهبود رتبه سایت بیمه و دیده شدن آن در نتایج جستجوی گوگل توسط کاربران انجام می‌گیرد. از جمله اقدامات مهم برای سئو کردن سایت بیمه می‌توان به بهبود ساختار سایت، تحقیق کلمات کلیدی هدفمند، تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت، افزایش سرعت سایت و افزایش اعتبار سایت از طریق سئو خارجی اشاره کرد.

مثالی از عملیات سئو موفق روی سایت بیمه:

کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل : بیمه، استعلام بیمه، بیمه ماشین، استعلام بیمه خودرو، بیمه آنلاین، قیمت بیمه بدنه و …

کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل : بیمه خویش فرما، هزینه بیمه شخص ثالث، بیمه تکمیلی رانندگان، خرید آنلاین بیمه بدنه و …

کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل : استعلام بیمه شخص ثالث، شرایط بیمه خویش فرما، محاسبه بیمه عمر، بیمه زلزله چیست و …

اهمیت سئو سایت بیمه

صنعت بیمه در ایران به عنوان یکی از بهترین و پررقابتی‌ترین صنایع شناخته می‌شود. از این رو شرکت‌های بیمه به دنبال دیده شدن و افزایش فروش خدمات خود هستند و می‌خواهند در نتایج جستجو دیده شوند. بنابراین سئو سایت بیمه یکی از بهترین راه‌ها برای دیده شدن خدمات آنهاست.

سئو بیمه با بهینه‌سازی سایت بیمه برای موتورهای جستجو و با هدف بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل انجام می‌شود و در این راستا اقداماتی در جهت بهینه‌سازی وبسایت، ساختار و تولید محتوا و …. باید انجام گیرد.

در زیر به طور خلاصه اهمیت و چرایی سئوکردن سایت بیمه آورده شده است:

  • با سئو سایت بیمه، ترافیک ارگانیک برای وبسایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.
  • مشتریان جدیدی شما را پیدا خواهند کرد و در نتیجه باعث افزایش فروش خواهد شد.
  • در نتایج جستجو کلمات مرتبط با صنعت بیمه دیده شده که برای برندینگ شما مناسب است.
  • وقتی با سرچ کلمات کلیدی و مرتبط با صنعت بیمه در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شوید در بلندمدت هزینه تبلیغات شما کاهش پیدا می‌کند.

استراتژی سئو سایت بیمه

استراتژی سئو سایت بیمه بر مبنای صفحات دسته بندی (خرید بیمه) است. عمده افرادیکه وارد سایت بیمه می شوند، به دنبال مقایسه و خرید انواع بیمه های مختلف (شخص ثالث، بدنه خودرو و …. ) از شرکت های مختلف بیمه ای (ایران، آسیا، ملت و …) هستند. بنابراین تمرکز سئو سایت بر روی این گونه صفحات است. علاوه بر بحث SEO و رعایت نکات لازم در اینگونه صفحات، خلق تجربه کاربری به همراه ظاهر جذاب (UX + UI) به حفظ و ماندگاری کاربران در اینگونه صفحات کمک می کند.

مثالی از استراتژی سئو سایت بیمه

سایت بیمه دات کام

  • کلمات کلیدی صفحه اصلی: سایت بیمه، بیمه آنلاین، خرید بیمه نامه، خرید اینترنتی بیمه، مقایسه بیمه ها، استعلام بیمه و …
  • کلمات کلیدی صفحات بیمه : بیمه شخص ثالت، بیمه موتور، بیمه بدنه، بیمه زلزله، بیمه مسافرتی، بیمه تکمیلی و …
  • کلمات کلیدی صفحات بلاگی: بیمه شخص ثالث چیست، استعلام سوابق بیمه، هزینه بیمه تکمیلی آتیه سازان، هزینه بیمه شخص ثالث و …

نمونه کارهای سئو توسط حسام الدین کیانی خواه

سابقه بیش از 5 سال در اجرا و مدیریت پروژه های سئو و به ثمر رساندن آنها در جهت اهداف پروژه از جمله تجارب بنده است

برای آشنایی بیشتر با نمونه پروژه ها، می توانید از صفحه نمونه کارهای سئو بازدید کنید

مراحل سئو سایت بیمه

سئو سایت بیمه مراحل پیچیده و مهمی دارد که باید توسط متخصص سئو انجام شود. در ادامه به مراحل سئو این نوع سایت ها اشاره شده است:

  • نیازسنجی و تعیین اهداف پروژه سئو
  • آنالیز سایت فعلی 
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • ایجاد صفحات خدماتی بیمه
  • بهینه سازی محتوا و ساختار آن
  • بهبود و افزایش سرعت
  • سئو خارجی

نیازسنجی و تعیین اهداف پروژه

اولین مرحله پروژه سئو بیمه، نیازسنجی و تعیین اهداف پروژه است. با توجه به سوالات و درخواست ها ما و همچنین جواب‌های کارفرما یک چشم‌انداز کلی برای سایت بیمه و اهداف آن بدست می‌آید.

آنالیز سایت فعلی

سایت فعلی باید از نظر ساختار، محتوا و سرعت آن بررسی شود. با اینکار به نقاط قوت و ضعف سایت خود آگاه شده و در جهت بهبود آن استراتژی لازم را می‌توان تدوین کرد.

تخقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی و گروه‌بندی آنها یکی از مراحل مهم سئو سایت بیمه است که باید با دقت انجام شود. تحقیق کلمات کلیدی صنعت بیمه با ابزارهای مختلفی انجام شده که در مرحله اول لیستی از بیشترین کلمات کلیدی سرچ شده توسط کاربران تهیه و در مرحله بعدی با فیلتر کردن آنها به کلمات نهایی می‌رسیم.

ایجاد صفحات خدماتی بیمه

همونطور که در بخش استراتژی توضیح داده شد، صفحات خدماتی بیمه از جمله مهم ترین صفحات وبسایت بیمه است. بدین منظور در این مرحله، صفحات اصلی خدماتی شامل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و … بنابر فاکتورهای UX و UI به تفکیک ایجاد شده و محتوای اولیه آنها طبق تحقیق کلمات کلیدی درآنها درج می شود.

بهینه سازی محتوا و ساختار آن

باید محتوای نوشته شده برای سایت بیمه (اعم از صفحات خدمات، بلاگ و …) طبق اصول سئو، بهینه‌سازی شده باشد و لینک سازی داخلی بین کل صفحات سایت انجام گیرد که باعث افزایش رتبه صفحات مختلف شود.

بهبود و افزایش سرعت سایت

یکی از عوامل مهم و موثر در سئو سایت بیمه، سرعت وبسایت است که برای کاربر پسند بودن آن باید اقدامات لازم را در جهت افزایش سرعت سایت انجام دهید.

سئو خارجی

در کنار رعایت موارد UX و UI به همراه سرعت سایت و سئو داخلی، باید به سئو خارجی نیز توجه کرد. با توجه به وجود رقبای قدر در این حوزه نقش سئو خارجی (off-Page SEO) در وبسایت های بیمه پر رنگ است.

هزینه سئو سایت بیمه چقدر است؟

هزینه دقیق سئو سایت بیمه به طور دقیق مشخص نیست، چرا که هر وبسایت با توجه به ساختار و اهدافی که دارد هزینه متفاوتی برای سئو خواهد داشت. همچنین متخصصان سئو با توجه به میزان تجارب و مهارتی که دارند تعرفه‌های مختلفی برای سئو سایت بیمه در نظر می‌گیرند. با توجه به استراتژی سئو سایت بیمه هزینه‌هایی مانند تولید محتوا، فعالیت و تبلیغات در سوشال مدیا، بک لینک و …. می‌توان برای وبسایت در نظر گرفت.

برای اطلاع از هزینه دقیقتر پروژه‌های سئو می‌توانید به صفحه قیمت سئو مراجعه کنید.  

برای مشاوره رایگان در خصوص پروژه یا هزینه های سئو سایت بیمه تماس بگیرید :

سئو سایت بیمه با حسام الدین کیانی خواه

وبسایت بیمه با توجه به دیده شدن در نتایج جستجو به صورت طبیعی باعث افزایش برندینگ و مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شما خواهد شد. سئو سایت بیمه باعث می‌شود که مشتریان هدفمند به سایت شما مراجعه کرده و به دنبال دریافت خدمات مختلف بیمه باشند.

من حسام الدین کیانی خواه با بیش از 7 سال تجربه در زمینه مدیریت پروژه‌های مختلف سئو، در فرآیند بهینه‌سازی و سئو وبسایت بیمه می‌توانم همراه شما باشم. شما می‌توانید از طریق تکمیل کردن فرم ابتدای این صفحه و یا صفحه ارتباط با من، از طریق راه‌های مختلف با من تماس برقرار کنید.

سوالات متداول

سئو سایت بیمه به عوامل مختلفی از جمله سختی کلمات کلیدی و رقابت آنها، وضعیت سایت فعلی و رقبای صنعت بیمه …. بستگی دارد که معمولا حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد.

بله، سئو سایت بیمه و نشان دادن آن در نتایج جستجوی گوگل به صورت طبیعی باعث دیده شدن سایت شما، افزایش مشتریان و در نتیجه افزایش فروش می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات

0 نظر در مورد سئو سایت بیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.