سئو سایت باربری

سئو سایت باربری

اگر در حوزه باربری و حمل و نقل اثاثیه و لوازم فعالیت دارید، حتما در جریانید که وبسایت های معتبر و قدرتمندی مثل ظریف بار، صداقت بار و نوبار چه حجم عظیمی از سفارش های باربری را به خود اختصاص می دهند. رمز موفقیت این نوع وبسایت ها در تبلیغات آنلاین به خصوص سئو است. خدمات باربری در سال های اخیر به سمت آنلاین شدن رفته و حجم عظیمی از وبسایت های باربری هم به سمت سئو سایت باربری خود قدم برداشته اند.

سئو به شما کمک می کند که با کمترین هزینه، زنگ خورها و مشتری های دائم و روزانه خود را داشته باشید.

سئو سایت باربری

امروزه سئو سایت باربری اهمیت زیادی برای فعالان این حوزه دارد که اگر شما در زمینه باربری و حمل و نقل اثاثیه و کالا فعالیت دارید، به احتمال زیاد متوجه شدید که همکاران قدرتمند شما بر روی سئو سرمایه گذاری میکنند. وارد شدن به فضای آنلاین در سال 1402 برای کسب و کارهای سنتی از جمله باربری، مزایا و اهمیت زیادی دارد که در نتیجه منجر به افزایش مشتریان و فروش می‌شود.

من حسام الدین کیانی خواه ، متخصص و مشاور سئو، به شما در زمینه سئو وبسایت باربری، مراحل و استراتژی مورد نیاز برای سئو باربری کمک می‌کنم. با من در ادامه همراه باشید.

فرم پروژه سئو سایت باربری

سئو سایت باربری چیست؟

سئو سایت باربری برای شما که در زمینه باربری و حمل و نقل درون شهری (یا حتی برون شهری) فعالیت دارید یکی از مفیدترین روش های تبلیغات است. با سئو وبسایت باربری و رسیدن به رتبه های برتر گوگل امکان دیده شدن شما توسط کاربرانی که به دنبال خدمات باربری هستند بیشتر شده که در نتیجه مشتریان و فروش شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مثالی از عملیات سئو موفق روی سایت باربری:

کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل : باربری، خدمات باربری، جابجایی اثاث منزل، باربری با بسته بندی، هزینه باربری و …

کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل : باربری شمال تهران، کامیون اسباب کشی، باربری با بسته بندی تهران، اتوبار شمال تهران، خدمات اتوبار و …

کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل : باربری غرب تهران، باربری بین شهری، باربری با نیسان، حمل بار تهران، حمل اسباب منزل و …

اهمیت و مزایای سئو سایت باربری

امروزه بیشتر افراد برای دریافت خدمات باربری و حمل و نقل شهری و جاده‌ای کلمات مورد نظر خود را در گوگل سرچ می‌کنند. در نتیجه سئو وبسایت باربری و قرار گرفتن در نتایج اول جستجوی گوگل اهمیت زیادی دارد زیرا با قرار گرفتن در نتایج برتر گوگل می‌توانید مخاطبان هدف بیشتری جذب کرده و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید.

از دیگر مزایای سئو باربری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش ترافیک وب‌سایت
  • دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل
  • تقویت برند
  • جذب مخاطبان بیشتر
  • افزایش اعتبار کسب و کار
  • رشد و توسعه کسب و کار
  • مقرون به صرفه بودن و کاهش هزینه تبلیغات
  • سئو سایت محلی و جذب مشتریان هدف هر منطقه
سئو شرکت باربری و حمل اثاثیه و لوازم

استراتژی سئو سایت باربری

استراتژی سئو سایت باربری مثل هر وبسایت خدماتی دیگر (مانند سئو سایت قالیشویی) بر پایه معرفی خدمات است. خدمات باربری عمدتا شامل باربری و اتوبار و خدمات بسته بندی اثاثیه است. با اینحال باز هم سئو محلی (Local SEO) در وبسایت های باربری هم اهمیت دارد. بنابراین لازم است در کنار خدمات اصلی، خدمات منطقه محور نیز به کاربران معرفی شوند. 

مثالی از استراتژی سئو سایت باربری

سایت اطلس بار

  • کلمات کلیدی صفحه اصلی: باربری، خدمات باربری، حمل بار، اسباب کشی باربری، بهترین اتوبار و …
  • کلمات کلیدی صفحات خدماتی : اسباب کشی، خدمات اسباب کشی ،حمل بار اسباب کشی، قیمت اسباب کشی و …
  • کلمات کلیدی صفحات منطقه محور (local): باربری در شمال تهران، باربری در شرق تهران، باربری در مرکز تهران، باربری در غرب تهران و …
  • کلمات کلیدی صفحات بلاگی: باربری تهران به شیراز، بسته بندی لوستر برای اسباب کشی، حمل جهیزیه توسط باربری و ….

نمونه کارهای سئو توسط حسام الدین کیانی خواه

سابقه بیش از 5 سال در اجرا و مدیریت پروژه های سئو و به ثمر رساندن آنها در جهت اهداف پروژه از جمله تجارب بنده است

برای آشنایی بیشتر با نمونه پروژه ها، می توانید از صفحه نمونه کارهای سئو  بازدید کنید

مراحل سئو سایت باربری

سئو در دیده شدن وبسایت باربری در نتایج گوگل و جذب مخاطبان جدید تاثیر زیادی دارد. به طور کلی مراحل سئو سایت باربری شامل موارد زیر است:

  • تعیین ساختار سایت و تدوین استراتژی
  • آنالیز و تحلیل سایت
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • سئو داخلی سایت باربری
  • سئو محلی (Local SEO)
  • بهینه سازی تصاویر و ویدیوها
  • سئو خارجی

تعیین ساختار سایت و تدوین استراتژی

تدوین استراتژی اولیه سایت باربری به معنای ایجاد ساختار مناسب برای سایت است که طبق آن برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای سئو سایت مشخص شود. تدوین استراتژی سئو مناسب سنگ بنای امور بعدی سئو شامل تحقیق کلمات کلیدی، اولویت بندی صفحات و بودجه بندی هزینه های سئو است.

آنالیز و تحلیل سایت

تحلیل و آنالیز سایت فعلی و رقبا برای وبسایت باربری اهمیت دارد. با تجزیه و تحلیل سایت های رقبا می‌توانید نقاط قوت و ضعف سایت خود و رقبا را پیدا کرده و به دنبال راه‌حل برای بهبود آن باشید. ابزارهای گوناگونی برای تحلیل وب‌سایت وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. (مقاله 10تا از بهترین ابزارهای سئو سایت را بخوانید)

تحقیق کلمات کلیدی

انتخاب نوع کلمات کلیدی وبسایت باربری دقیقا مشخص کننده نوع کاربرانی است که در نهایت با شما تماس گرفته و مشتری شما می شوند. انتخاب کلمات کلیدی با نیت قصد خرید، شما را به سمت فروش بیشتر می برد. این درحالیست که انتخاب کلمات کلیدی اطلاعاتی (informational) صرفا هزینه های شما را بالا برده و نرخ تبدیل آنچنانی هم برای شما در پی نخواهد داشت.

سئو داخلی سایت باربری

تدوین استراتژی سئو داخلی (On-page SEO) مناسب و داشتن محتوای باکیفیت روی سایت باربری تاثیر زیادی در دیده شدن وب‌سایت توسط گوگل دارد. از جمله امور مهم در سئو داخلی این نوع وبسایت ها تولید محتوای باکیفیت و کاربرپسند، تفکیک صفحات مناسب، لینک سازی داخلی درست و اصولی و … است. نکته مهمی که در سئو داخلی این نوع وبسایت ها اهمیت دارد، این است که کاربران به دنبال شماره تماس مستقیم باربری می گردند. بنابراین تولید متاتایتل و دیسکریپشنی که به این خواسته کاربران توجه کند (همراه با شماره تماس باشد) کار هوشمندانه ای است.

سئو محلی (Local SEO)

همونطور که در بخش استراتژی توضیح داده شد، کاربرانی که به دنبال خدمات باربری هستند معمولا به صورت منطقه ای یا لوکال جستجو می کنند. سرچ این نوع کاربران در کلمات و عبارت های جستجو مشخص است (مثلا : باربری در شرق تهران) بنابراین ساخت صفحاتی مجزا منطبق با سرچ کاربر (بنابر مناطقی که به دنبال خدمات است) اهمیت زیادی در سئو محلی دارد. همچنین قراردادن لوکیشن باربری در صفحات وبسایت نیز می تواند به دیده شدن وبسایت در بخش نقشه های صفحه اصلی SERP کمک کند.

بهینه سازی تصاویر و ویدیوها

گاهی اوقات کاربران به دنبال خواندن محتوای متنی نیستند، در این صورت در بخش Images یا Videos به دنبال خواسته های خود می گردند. بنابراین بهتر است اولا تصاویر و ویدیوهای واقعی از خدمات باربری تهیه و در وبسایت بارگزاری شود. ثانیا اصول سئو تصاویر و ویدیو نیز به نحوی رعایت شود که در بخش Images و Videos تصاویر و ویدیوهای وبسایت باربری بالاتر از بقیه به نمایش گذاشته شود.

سئو خارجی

در کنار رعایت تمامی جنبه هایی که تا به اینجا گفته شد، اگر روی سئو خارجی یا Off-Page SEO سرمایه گذاری لازم صورت نگیرد احتمال رتبه گیری بین رقبای اصلی در کلمات کلیدی پولساز تقریبا صفر است! سئو خارجی کمک می کند تا وبسایت باربری در کلمات مدنظر خود در صفحات اول گوگل خوش بدرخشد!

هزینه سئو سایت باربری چقدر است؟

به طور کلی تعرفه سئو وبسایت به نوع خدمات ارائه شده برای سایت بستگی دارد. عوامل موثر بر هزینه سئو وبسایت باربری عبارتند از:

  • تعداد کلمات کلیدی
  • سختی کلمات کلیدی
  • انتظارات کارفرما
  • سایت های رقبا
  • وضعیت فعلی سئو وبسایت

با بررسی دقیق وبسایت، قیمت سئو سایت باربری به طور دقیق مشخص خواهد شد.

برای مشاوره رایگان در خصوص پروژه یا هزینه های سئو سایت باربری تماس بگیرید :

سئو سایت باربری با حسام الدین کیانی خواه

سئو سایت باربری به کسب و کار شما کمک می‌کند که برای مخاطبان هدف هر منطقه به صورت هدفمند در نتایج اول جستجوی گوگل نشان داده شوید. یکی از اهداف سئو برای سایت خدمات باربری و حمل اثاثیه و لوازم، تقویت برند و شناخته شدن آن برای کاربرانی است که کلمات مرتبط با خدمات باربری را در گوگل جستجو می‌کنند.

من حسام الدین کیانی خواه با 7 سال تجربه در زمینه انواع پروژه‌های سئو می‌توانم در راه‌اندازی، تدوین و اجرای استراتژی سئو سایت باربری شما کمک کنم. برای برقراری ارتباط با من می‌توانید فرم ابتدای صفحه را تکمیل کنید و یا از طریق ارتباط با من، از طریق راه‌های ارتباطی مختلف با من تماس بگیرید.

سوالات متداول

منظور از سئو سایت باربری، فرایندی است که با اجرای بهینه سازی های داخلی و خارجی روی وبسایت باربری در جهت رتبه گرفتن در کلمات کلیدی این حوزه در نتایج گوگل انجام می شود. 

از مراحل اصلی سئو سایت باربری می‌توان به تدوین استراتژی سئو، امور سئو داخلی، سئو لوکال یا محلی، سئو تصاویر و ویدئوها و سئو خارجی اشاره کرد.

انجام سئو وبسایت باربری به تخصص، تجربه و استراتژی بلندمدت نیاز دارد که برای آن می توانید به یک متخصص سئو اعتماد کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات

0 نظر در مورد سئو سایت باربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.