سفارش سئو و بهینه سازی سایت

سفارش سئو سایت

اگر می خواهید پروژه سئو خود را به کسی واگذار کنید، اینجا نقطه شروع آشنایی من و شماست.

من، حسام الدین کیانی خواه در انجام پروژه سئو سایت شما را همراهی می کنم.

سفارش سئو سایت با حسام الدین کیانی خواه

سئو چیست و چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

اگر در این صفحه هستید حتما با سئو آشنایی دارید. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، راهی است تا بتوانید سایت خود را در معرض میلیون ها بازدیدکننده موتورهای جستجو قرار دهید.

در ایران یکی از مطمئن ترین و بهترین کانال های بازاریابی، داشتن سایت و سئو آن است و شما همیشه می توانید روی ترافیک بی شمار موتورهای جستجو مثل گوگل حساب کنید.

مطمئنم که از داستان شبکه های اجتماعی خبر دارید، اما خبر خوش این است که سئو SEO برخلاف این نوع شبکه ها همیشه پایدار است و اگر شما در نتایج برتر گوگل باشید به راحتی می توانید 24 ساعته بازدیدکننده برای سایت تان جذب کنید. 

سئو چیست و چرا به سئو نیازمندیم

سئو چه دستاوردهایی برایتان خواهد داشت؟

اعتبار سئو به برند

سئو اعتبار برند شما را افزایش می دهد

اگر برندی دارید و داشتن این برند برایتان مهم است، بدون اینکه ادامه دهید همین حالا سفارش سئو سایت خود را ثبت کنید، چرا که یکی از اهداف سئو کار روی اعتبار برند و برندسازی کسب و کار است.

سئو قابل سنجش است

سئو به خاطر ابزارهای آن قابل سنجش است

تنوع ابزارهای سئو باعث شده است این حوزه از دیجیتال مارکتینگ به شدت قابل سنجش باشد به طوریکه کاملا می توانید مخاطبان خود را هدف گذاری و متناسب با آنها سایت خود را سئو کنید.

افزایش فروش با سئو

سئو فروش شما را به شدت افزایش می دهد

سئو علی رغم اینکه کانال بازاریابی کم هزینه است، اما یکی از پربازده ترین آنهاست. سئو نه تنها ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو می آورد بلکه روی فروش محصولات و خدمات شما نیز به شدت تاثیرگذار است.

سئو هزینه تبلیغات شما را کاهش می دهد

احتمالا شما هم کانال های مختلف بازاریابی دارید ولی می دانید که سئو یکی از کم هزینه ترین کانال های بازاریابی است؟ تمرکز روی سئو سایت سرمایه گذاری برای کاهش هزینه های جاری شماست.

سئو یک کانال 24 ساعته است

سئو به واسطه اینکه متمرکز روی سایت و محتوای آن است، کانالی است که 7 روز هفته و 24 ساعته برایتان مشتری هدفمند جذب می کند.

سئو آگاهی از برند شما را بیشتر می کند

یکی از اهداف سئو آگاهی از برند یا brand awareness است. شما به واسطه انجام سئو سایت می توانید ظرف مدت یک سال از یک برند ناشناخته به برندی مطرح در حوزه کاری خود تبدیل شوید.

سئو را خودمان انجام دهیم یا برون سپاری کنیم؟

در این وویس بشنوید که بهتر است پروژه سئو سایت را خودمان انجام دهیم یا به فرد دیگری واگذار کنیم؟ چرا؟

یکی از سوالات مهمی که مشتری های خدمات سئو دارند این است که سئو را باید یاد بگیریم (فردی را استخدام کنیم) و خودمان انجام دهیم یا کلا به فرد یا تیمی سفارش سئو سایت ر ا بدهیم؟

مسلما هرکدام از این انتخاب ها، مزایا و معایب خودش را دارد اما نکته مهم اهمیت “زمان” برای کسب و کارهاست. شرکت ها، مجموعه ها و کسب و کارهای مختلف در لحظه کار می کنند و اگر هفته یا ماهی درآمد نداشته باشند یا سود کافی نکنند منجر به شکست کسب و کار خواهد شد. از آنجاییکه آموزش سئو فرآیندی زمان بر است، بنابراین شاید این راه حل برای انجام سئو سایت کمی غیرمنطقی باشد. 

از طرفی استخدام فردی برای سئو به عنوان متخصص سئو نیز ممکن است با چالش های آنبوردینگ، عدم تجربه یا تخصص لازم فرد و همچنین عدم پیوستگی حضور افراد ثابت در پوزیشن سئو یک مجموعه باشد که باز هم فرایند اجرای سئو را با اخلال همراه می کند.

بنابراین راحت ترین و البته سریع ترین راه برای اینکه یک مجموعه به اهداف سئو دست یافته و از این کانال بازاریابی دیجیتال سود ببرد، این است که سفارش پروژه سئو خود را به فرد یا تیمی مطمئن واگذار کند.

سئو چیست و چرا به سئو نیازمندیم

همین الان درخواست سفارش سئو خود را ثبت کنید

با من در ارتباط باشید

    مراحل انجام پروژه سئو

    سئو تکنیکال

    سئو تکنیکال

    بعد از اینکه سفارش سئو خود را برای من ثبت کردید و مقدمات لازم برای انجام پروژه سئو شما طی شد، به سراغ اولین مرحله سئو یعنی بررسی سئو تکنیکال سایت میرویم. اگر سایت تان تازه راه اندازی شده، کار راحت تر است اما اگر از قبل سایت دارید باید موارد سئو تکنیکال کاملا کنترل شود. از چک کردن فایل های هاستینگ گرفته تا کنترل ارورهای سرچ کنسول و مشکلات ایندکسینگ در اولین مرحله از پروژه سئو سایت شما بررسی می شود.

    تحقیق کلمات کلیدی

    هنگامیکه سفارش سئو سایت شما نهایی شود، اولین کاری که بعد از رسیدگی به سئو تکنیکال انجام می شود، موضوع تحقیق کلمات کلیدی یا keyword research است. در این مرحله سعی مشود بنابر قرارداد سئو و موضوع کلمات کلیدی مشخص شده، یک فرایند تحقیق کلمات کلیدی جامع صورت گیرد. این مرحله پایه مراحل بعدی سئو On-Page است.

    سئو داخلی یا on page seo

    سئو داخلی یا On-Page

    بعد ازاینکه مرحله تحقیق کلمات کلیدی را پشت سر گذاشتیم، حالا نوبت به رسیدگی به On-Page SEO در پروژه سئو می رسد. در این مرحله بهینه سازی محتوای صفحات سایت طبق استراتژی چیده شده از قبل، در دستور کار قرار می گیرد. طبیعتا در این مرحله از انجام پروژه سئو سعی می شود در بهترین وضعیت سئو داخلی نسبت به رقبا قرار بگیریم.

    سئو خارجی یا Off-Page

    سئو خارجی یا آف پیج آخرین تکنیک برای به ثمر رساندن یک پروژه سئو است. در این مرحله که از ابتدای پروژه برای آن برنامه ریزی می شود، با بودجه بندی و استراتژی مناسب، اعتبار لازم برای صفحات و کلمات کلیدی هدف با پلن اجرایی Off-Page کسب می گردد. این مرحله تعیین کننده رتبه های برتر (1 تا 3) گوگل است که اگر به درستی اجرا نشود، بودجه پروژه سئو شما را تلف می کند.

    مانیتورینگ وضعیت رقبا در پروژه سئو

    مانیتورینگ

    نظارت و مانیتورینگ روند سئو سایت در طی پروژه، یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید در سفارش سئو سایت انجام شود. این مرحله تصحیح کننده مسیر سئو است و در این مرحله است که میبایست با ابزارهای تخصصی این حوزه، مسیر پروژه سئو را مطابق با اهداف پروژه تنظیم کرد. همچنین نظارت بر فعالیت رقبا نیز در این قدم انجام می شود.

    گزارش دهی در انجام پروژه سئو

    گزارش دهی

    گزارش دهی یک فرایند طبیعی و حرفه ای در انجام پروژه سئو سایت است. کارفرما با گزارش های خلاصه و مفید، نسبت به وضعیت اجرای پروژه سئو آگاهی پیدا می کند و از طرفی در جریان ریز امور انجام شده نیز قرار می گیرد.

    قدم به قدم از سفارش سئو تا تحویل پروژه

    در این وویس بشنوید که چه مراحلی از ابتدای پروژه تا انتهای پروژه سئو طی می کنیم؟

    چرا سفارش سئو با حسام الدین کیانی خواه ؟

    تجربه سال های اخیر به من ثابت کرده که اعتماد کارفرما نقش اول را در انتخاب کارشناس سئو دارد. فاکتورهای دیگر مثل تجربه، دانش یا تخصص در اولویت های بعد قرار می گیرند.

    من، حسام الدین کیانی خواه ، با سابقه بیش از 6 سال در زمینه سئو، انواع پروژه های سئو را در زمینه های مختلف اجرا و مدیریت کرده ام. تا به امروز اکثر پروژه ها به صورت کامل و موفقیت آمیز تحویل شده که می توانید نمونه کارهای من را در صفحه نمونه کارهای سئو مشاهده کنید.

    علاوه بر این، با داشتن کسب و کار و بودن در فضای بیزینس، با دغدغه های مدیران و صاحبین کسب و کار (به خصوص فروش) آشنا هستم و معمولا KPIها و کلمات کلیدی پروژه سئو سایت را طوری برنامه ریزی می کنم تا اهداف واقعی کسب و کار در انتهای پروژه حاصل شود.

    برای آشنایی بیشتر با من می توانید صفحه درباره من را مطالعه کنید.

    خدمات مشاوره سئو برای کسب و کارها، وبمسترها و ادمین سایت

    نمونه نتایج از انجام پروژه های سئو

    (برای بزرگنمایی روی هر تصویر کلیک کنید)

    هزینه سفارش سئو سایت

    پروژه سئو سایت قیمت مشخصی ندارد. در هر پروژه بستگی به عوامل متعدد، هزینه خاصی هم به کارفرما اعلام می شود. بنابراین اگر به دنبال این هستید که اینجا قیمت یا تعرفه مشخص ببینید، از این بخش عبور کنید.

    تعرفه یا هزینه پروژه سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنم :

    • قدمت / اعتبار سایت
    • حوزه کاری
    • رقبا و فعالیت آنها
    • KPIهای سئو
    • زمان انجام پروژه
    • تیم کارفرما
    • و …

    بنابراین عوامل مختلفی در تعیین هزینه انجام پروژه سئو دخیل هستند که نمی توان با وجود نامشخص بودن آنها، هزینه یا تعرفه ای اعلام کرد. اما اگر حدود قیمت انجام پروژه سئو سایت تان را می خواهید، معمولا انجام پروژه های سئو بستگی به عوامل مختلف عددی بین 7 تا 50 میلیون تومان ماهانه را به خود اختصاص می دهند. این هزینه ها شامل موارد زیر است :

    • تولید محتوا
    • امور تکنیکال سایت
    • خرید بک لینک و رپورتاژ
    • سوشال سیگنال
    • دستمزد
    • و …

    برای مشاهده تعرفه و هزینه مربوط به پروژه های سئو می توانید از صفحه قیمت سئو دیدن کنید.

    سفارش سئو تضمینی هم داریم؟

    تضمین به معنای قطعی رسیدن به اهداف سئو در قراردادهای سئو تعریف می شود. معمول است که اهدافی در قالب KPI در قرارداد لحاظ می شود و تمام تلاش براین است که در طی مدت زمان پروژه، KPIهای پروژه سئو بدست آیند. با این حال با توجه به الگوریتم های گوگل ، به روزرسانی های مداوم و تغییراتی که در نتایج SERP اتفاق می افتد تضمین و تعهد مشخص و واضحی نمی توان در قراردادهای سئو تعریف کرد.

    با این حال من در انجام پروژه های سئو معمولا روی برخی KPIها که نتایج آن برای کارفرما ملموس باشد، تضمین می دهم تا خیال ایشان از رسیدن به اهدافی که با سفارش سئو به دنبال آن هستند راحت باشد. این تضمین معمولا به دو صورت است:

    1. رسیدن کلمات کلیدی اصلی به صفحه اول گوگل
    2. رسیدن ترافیک سایت به مقدار مشخص شده (مثلا 1000 تا 1500 کلیک در روز)

    در این صورت کارفرما نسبت به نتیجه پروژه سئو خود که برون سپاری می شود مطمئن است و نسبت به آن دید دارد.

    سوالات متداول در خصوص سفارش سئو

    من به عنوان فردی که بیش از 5 سال در فضای سئو و دیجیتال مارکتینگ کشور بوده ام و با بیش از 30 کارفرما در پروژه های سئو همکاری کرده ام، می توانم تجارب خود را در قالب همکاری پروژه سئو برای سایت شما ارائه دهم. 

    پایان پروژه سئو، نقطه ای است که سایت و کسب و کار به اهداف پروژه دست پیدا کرده باشد. مسلما این نقطه پایان پروژه است ولی پایان فرایند سئو نیست! به این معنی که فرایند سئو سایت ادامه دار و مادام العمر است و اینطور نیست که با پایان پروژه سئو، فرایند سئو هم تمام شود. اگر می خواهید در موتورهای جستجو بین رقبا دیده شوید و این دیده شدن ادامه پیدا کند، می توانیم در قالب پشتیبانی سئو، همکاری را ادامه دهیم.

    برای سفارش انجام پروژه سئو می توانید از همین صفحه در فرم درخواست پروژه سئو ، سفارش خود را ثبت کنید یا از طریق صفحه تماس با من در ارتباط باشید.

    برای این نوشته امتیاز ثبت کنید

    نظرات

    8 نظر در مورد سفارش سئو و بهینه سازی سایت

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. برای افزایش سئو سایت چطور میتونیم کار کنیم؟
      سایتی داریم در حوزه نهال گردو و بادام و میخوایم سئوسازی انجام بشه

      16

    2. درود بر شما
      در خصوص هزینه پروژه سئو مقداری صحبت شده اما مشخص نشده یک پروژه سئو چقدر هزینه روی دست کارفرما می گذارد
      لطفا در این خصوص شفاف سازی کنید
      ضمن تشکر و خسته نباشید

      لایک

      1. سلام
        جداول هزینه های سئو طبق تعرفه سال 1402 در ابتدای صفحه مشخص شده
        شما طبق جدول نیازتون رو مشخص کنید که چه مواردی برای سئو سایت تون مدنظر هست، یک پکیج رو انتخاب کنید تا طبق اون بشه بیشتر صحبت کرد
        قیمت ها درسته در جداول زده شده ولی طبق نیاز کارفرما مقداری تغییر پیدا میکنه

        24

    3. سلام جناب کیانی عزیز
      وقت بخیر
      وبسایتی داریم در حوزه تولید مواد اولیه ظروف پلاستیکی. میخواستم شرایط همکاری پروژه سئو رو جویا بشم
      وبسایت سه سال هست فعاله، کار سئو خاصی روش انجام نشده است
      منتظر پیغامتون هستم
      باتشکر

      18

      1. سلام وقت شما هم بخیر
        لطفا از طریق فرم درخواست پروژه سئو در همین صفحه، درخواست تون رو ارسال کنید
        با تشکر

        25