اچ کَست 1 | کدوم کانال بازاریابی برای ما بهتر کار میکنه؟

اچ کَست 1 | کدوم کانال بازاریابی برای ما بهتر کار میکنه؟

2226 بازدید

در اولین قسمت از مجموعه پادکست “اِچ کَست” به سوال یکی از کارفرماهایی که باهاش کار میکنم جواب دادم :

آقای کیانی خواه، کدوم کانال بازاریابی برای ما بهتره؟ سئو؟ اینستاگرام؟ تلگرام؟ یا ….

توی این پادکست درباره انواع کانال های بازاریابی دیجیتال در ایران مختصری صحبت کردم و در ادامه پاسخ به این سوال رو مفصل توضیح دادم.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://hesamkianikhah.com/?p=4533
اشتراک گذاری:

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
حسام الدین کیانی خواه
من حسام ام، حسام الدین کیانی خواه. فعال یا متخصص حوزه سئو . رشته تحصیلی گذشته ام ارتباطی به سئو و محتوا نداره ولی 5 سالی هست که به شدت توی این حوزه به شکل متفاوتی فعالم و تا الان خداروشکر موفق بودم. توی سایت شخصی خودم سعی میکنم محتوای جذاب و به روزی از سئو بذارم. مطالبی که حاصل تجربه های شخصی خودمه و دوس دارم با مخاطب های سایتم به اشتراک بذارم. ممنون ازینکه توجه کردین و با من همراه هستین
مطالب بیشتر

نظرات

2 نظر در مورد اچ کَست 1 | کدوم کانال بازاریابی برای ما بهتر کار میکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام. تبریک میگم بهتون بابت ایده جالب محتوای صوتی روی سایت و امیدوارم با انرژی و تلاش ادامه بدین این راه رو.
    در مورد کانال های بازاریابی دیجیتال، نظر من مقداری متفاوته، به نظر من نمیشه زیاد آدمها رو دسته بندی کرد از لحاظ پرسونا بین شبکه های اجتماعی و سایت. نمیشه گفت فلان پرسونا فقط از طریق شبکه های اجتماعی اطلاعات کسب میکنه یا فقط از طریق سایت. اینها مجموعه ای از نقاط اتصال ما با مخاطب در طی زندگی روزمره اش هستن. مهمه به نظرم که همه این کانالها رو حلقه های زنجیر ببینیم. هم توی صفحات سوشال مدیا لینکهای سایت رو بدیم و هم توی سایت دعوت به بازدید از سوشال مدیامون بکنیم.
    علاوه بر این نوع محتوا بین سایت و سوشال مدیا هم متفاوته، چون در شبکه های اجتماعی شما شانس ارتباط و نمایش هر روزه به مخاطب خودت رو داری پس فقط کافیه یه نقطه بندازی توی ذهنش و دنبال محتوای طولانی نباشیم. برعکس سایت ما محل تولید و آپدیت محتواهای طولانی تر و مفصل تره ولی امکان تولید محتوای روزانه در وب سایت برای خیلی از کسب و کارها بجز سایتهای خبری غیرممکن و یا حداقل بسیار دشواره.
    به همین دلیله که ورودی های سمت سوشال روی سایت بسیار ارزشمند هستن، چه از لحاظ نرخ تبدیل و چه از لحاظ سئو.
    پس پیشنهاد من اینه که برای مخاطب خودمون در فضاهای مختلف محتوای مناسب بسازیم و سعی کنیم شبکه ای از کانالهای بازاریابی ایجاد و هدایت کنیم.
    ممنون از ایجاد این فضا و امیدوارم موفق باشید.

    34

    1. سلام بر شما
      خیلی ممنون از نظر ارزشمندتون
      همنطور که شما هم گفتید، مخاطب رو نمیشه دقیق دسته بندی کرد و یک overlapای بین پرسونای مخاطب در کانال های مختلف بازاریابی وجود داره و تفکیک دقیقی نمیشه انجام داد. از طرفی نوع محتواها هم همونطور که گفتید در مدیاهای مختلف فرق میکنه بنابراین رفتار ما هم در کانال های بازاریابی مختلف ناچارا فرق خواهد کرد.
      در مجموع میشه گفت همه کانال های بازاریابی رو باید در کنار هم با روش مختص به خودش دنبال کرد
      با تشکر از شما

      38