14تا از بهترین سئوکاران ایرانی (منتخب برترین ها)

4612 بازدید

اگر به دنبال بهترین سئوکار میگردید، دقیقا جای درستی آمده اید!

با رشد فضای سئو در کشور و با افزایش تعداد متخصصین سئو، انتخاب بهترین سئوکار برای مدیریت یا اجرای پروژه سئو به یک چالش تبدیل شده است. سئوکارهای زیادی هستند که بعد از یک سال خود را متخصص سئو باتجربه و حرفه ای می دانند اما علم SEO عمدتا تجربه و آزمون و خطاست. معمولا بهترین سئوکاران ایرانی، باتجربه ترین های SEO هستند که حداقل 5 سال در این حوزه مشغول فعالیت اند.

با این مقدمه من در این مقاله قصد دارم، منتخب بهترین سئوکاران ایران را که گلچین شده آنها هستند را به شما معرفی کنم، هرکدام ازین افراد چهره شناخته شده ای در فضای سئو کشور هستند که همراه با مشخصات و راه های ارتباطی به شما معرفی می شوند.

  • توجه : این لیست براساس نظر شخصی من ترتیب بندی شده است.
بهترین سئوکارها (متخصص سئو) در ایران
حسام الدین کیانی خواه

حسام الدین کیانی خواه

  • 7 سال سابقه حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ
  • بیش از 30 پروژه موفق سئو

حسام‌ الدین کیانی‌خواه از سال 96 فعالیت جدی خود را در زمینه سئو آغاز کرد. در یکی دو سال اول فعالیت در سئو، تمرکز وی بر روی سئو چند وبسایت بود که با موفقیت این پروژه ها و با مطرح شدن نام وی در اکوسیستم سئو، پروژه ها و تجارب بیشتری به سمت او سرازیر شد. در طی این سالها با تیم سازی و گسترش فعالیت خود حالا به یکی از نامداران و پرچم داران حوزه سئو ایران تبدیل شده است. اجرای سئو به صورت عملی در قالب پروژه نیز یکی از خلاقانه ترین اقداماتی بود که وی در پیج اینستاگرامش به راه انداخت.

در کنار اجرای پروژه های سئو، تدریس، مشاوره و منتورینگ، سبد خدمات سئو وی را تشکیل می دهد.

برای آشنایی با ایشان می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

حسام‌ الدین کیانی‌ خواهراه های ارتباطی
وبسایتhesamkianikhah.com
تلفن تماس09014412316
ایمیلinfo@hesamkianikhah.com
لینکدینlinkedin.com/in/hkianikhah
اینستاگرامinstagram.com/hesamkianikhah
محسن طاووسی

محسن طاووسی

  • 12 سال سابقه در اجرای پروژه های سئو
  • تجربه همکاری با بیش از ۳۰۰ مجموعه

مگر در اکوسیستم سئو کسی را داریم که اسم محسن طاووسی را نشنیده باشد! محسن از آن دسته سئوکارهای حرفه ای و متواضع است که سالهای سال با برندهای مطرحی همچون «علی‌بابا»، «ایرانسل»، «ورزش ۳»، «جاباما»، «نماشا»، «ایران بروکر»، «همراه مکانیک»، «پذیرش ۲۴» و … کار کرده. تجارب بیش از 10 ساله وی در سئو او را به یکی از بهترین سئوکارهای ایران تبدیل کرده است.

محسن طاووسی تنها دوره آموزشی سئو خود را در سال 1402 با نام “دوره سئو جامع صفر تا صد” رونمایی کرد که الحق و الانصاف یکی از جامع ترین دوره های آموزشی از یک سئوکار حرفه ای و باتجربه است.

محسن طاووسیراه های ارتباطی
اینستاگرامinstagram.com/mohsentavoosi.seo
سایت رسمیmohsentavoosi.com
شماره تلگرام و واتس‌اپ۰۹۱۲۶۱۰۴۷۳۰
لینکدینir.linkedin.com/in/mohsentavoosi
کانال تلگرامmohsentavoosi
میلاد شولی

میلاد شولی

  • بیش از 8 سال سابقه اجرایی در سئو
  • مدیر سئو سایت دیجی کالا و دیجی استایل

خیلی ها بالا آمدن دیجی کالا در نتایج گوگل را مدیون زحمات تیم میلاد شولی می دانند. مدیریت سئو دیجی کالا با آنهمه صفحه و چالش سایت های بزرگ، کار راحتی نیست. البته نام میلاد شولی را در کنار برندهایی همچون دیجی استایل و دیوار هم می شنویم و وجود همین برندهاست که وی را در زمره بهترین سئوکاران ایران قرار می دهد.

میلاد شولی به واسطه حضور در تیم های بزرگ و همچنین فعالیت های سئو در تیم های بین المللی خیلی فرصت برندینگ و حضور در شبکه های اجتماعی ندارد و ما صرفا از اندک اطلاعاتی که هرازگاهی در فضای سوشال مدیا به اشتراک گذاشته یا در سمینارهایی که به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می شود، از وی می بینیم و می شنویم.

میلاد شولیراه های ارتباطی
لینکدینir.linkedin.com/in/miladshooli
صفحه اختصاصی در ایسمینارeseminar
رویدادهای او در سایت کندوlink
بابک بنیادی

بابک بنیادی

  • بیش از 10 سال سابقه در سئو و مارکتینگ
  • متخصص و مربی دیجیتال مارکتینگ و سئو

بابک بنیادی یکی از بهترین سئوکاران ایران و از آن دسته سئوکارهای باتجربه و خفنی است که هرکسی حریف اطلاعات و تجربه وی نمی شود، حتی بهترین ها! وی جزو معدود افرادی است که با حضور SEO در ایران، این رشته را به صورت تخصصی دنبال کرده و الان به یکی از اساتید بلامنازع سئو تبدیل شده است. همکاری با مجموعه هایی همچون مستربلیط، اسنپ تریپ، اُکالا، لست سکند، سفرمی، تریپ، زورق و… به عنوان مدیر سئو جزو افتخارات وی بوده و در حال حاضر نیز بیشتر به مشاوره و تدریس سئو می پردازد.

دوره استادی سئو کلاه خاکستری بابک بنیادی تنها دوره آموزشی سئو وی است که در سه ترم به صورت حرفه ای از صفر تا صد برگزار می شود. در لحظه تدوین این محتوا، دهمین دوره استادی در حال برگزاری است.

بابک بنیادیراه های ارتباطی
وبسایتmodir.academy
اینستاگرامinstagram.com/babak25th
پشتیبانی تلگرام دوره بابک بنیادیGreyHatSEOSupport
لینکدینlinkedin.com/in/bonyadi
شهرام رهبری

شهرام رهبری

  • بیش از 12 سال سابقه حرفه ای در سئو

شهرام رهبری را بیشتر با سئو کلاه سیاه و تکنیک های ناب سئو می شناسند. هرکسی که بخواهد در زمان کوتاه در نتایج گوگل رتبه بگیرد، اول سراغ شهرام رهبری میرود. شهرام با مطالعه داکیومنت ها و پتنت های گوگل علاوه بر اجرای پروژه های سئو در حوزه های مختلف، به عنوان محقق سئو نیز خود را معرفی می کند. گفته می شود برخی از برترین وبسایت های موزیک ایرانی متعلق به شهرام رهبری و تیمش است.

شهرام رهبریراه های ارتباطی
وبسایتshahram.in
اینستاگرامinstagram.com/shahram.rahbari
لینکدینlinkedin.com/in/shahramrahbari
مهران منصوری فر

مهران منصوری فر

  • بیش از 12 سال سابقه تدریس و اجرای سئو
  • صاحب برند مدیروب و آرمانیک وب

مهران منصوری‌ فر یکی از قدیمی ها و باتجربه های سئو ایران است. با ورود به سال 1403 حالا او تقریبا 20 سال است که سئو را به صورت حرفه ای دنبال می کند. البته اوایل کارش خیلی سئو به صورت فعلی به یک دانش تبدیل نشده بود اما با آزمون و خطاهای مختلف می توانست وبسایت های خود را به رتبه های برتر گوگل برساند.

برند مدیروب و آموزش های رایگان و جامعی که در اختیار سئوکاران و سئودوستان قرار می گیرد را همه در اکوسیستم می شناسند. برندی که در خیلی از کلمات کلیدی مربوط به حوزه SEO حالا در صفحه اول گوگل قرار دارد و همین مهر تاییدی بر بهترین بودن او در سئو است.

دوره جادوی سئو جامع ترین آموزشی است که از وی در بازار سئو قرار دارد و خیلی از سئوکارهای برتر ایرانی از همین دوره برای شناخت سئو استفاده کرده اند.

مهران منصوری‌ فرراه ارتباطی
سایتmodireweb.com
اینستاگرامinstagram.com/modireweb
توییترtwitter.com/memansourifar
لینکدینMehran Mansourifar
محمد شهپری

محمد شهپری

  • بیش از 10 سال فعالیت در حوزه سئو
  • مدیر دیجیتال مارکتینگ اوکی اکسچنج

محمد شهپری نیز از دیگر سئوکارهای ایران است که به شدت پرمشغله است. شاید اسم هلدینگ گرین وب را شنیده باشید، سئو وبسایت ایران سرور از زیرمجموعه های این هلدینگ بر عهده تیم محمد شهپری بوده. سایر برندهایی که در رزومه وی به چشم میخورند عبارتند از تبلیغ دات کام، چاپیروس، آسمونی، مکتبستان، مبین نت، الوپیک، کلیک، ارز دیجیتال و راست چین

محمد شهپری در حال حاضر مدیر دیجیتال مارکتینگ وبسایت اوکی اکسنچج به عنوان یکی از وبسایت های مطرح حوزه ارز دیجیتال است.

از دیگر اقدامات وی، تاسیس آکادمی شاهراه دیجیتال به عنوان یکی از مراکز گردهمایی اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ و سئو است که در حال حاضر سالانه چندین سمینار و کارگاه برگزار می کند.

محمد شهپریراه های ارتباطی
اینستاگرامinstagram.com/seo.manager
توییترtwitter.com/seomanagerir
ایسمنارeseminar
کندوCando club
شاهراه دیجیتالshahrahdigital.com
امین اسماعیلی

امین اسماعیلی

  • 10 سال سابقه سئو و طراحی سایت
  • صاحب برند وبسیما

حتما اسم آژانس وبسیما را شنیده اید، وبسیما محصول همکاری دو برادر به نام های امین و امیرحسین اسماعیلی است. وبسیما به واسطه تفکرات خلاقانه این دو برادر به یکی از خاص ترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ کشور تبدیل شده که مشتریان خاص خودش را دارد.

امین اسماعیلی فعالیت جدی خودش در سئو را از سال 91 و بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه تهران شروع کرده و در رزومه شخصی خودش هم نام هایی همچون مانیشن، بوتیک، هنری، لامینور و…  را یدک می کشد. وی در حال حاضر در جایگاه مدیرعامل وبسیما بوده و کلیه پروژه های تیم سئو وبسیما زیر نظر وی اداره می شوند.

امین اسماعیلی در کنار مدیریت وبسیما، دوره های آموزشی سئو هم برگزار می کند که در وبسیما آکادمی می توانید مشاهده کنید.

امین اسماعیلیراه های ارتباطی
سایت وبسیماwebsima.com
سایت وبسیما آکادمیwebsima.academy
اینستاگرامinstagram.com/amin_esmaaili
لینکدینAmin Esmaeili
امین هاشمی

امین هاشمی

  • بیش از 7 سال فعالیت در اجرا، مشاوره و تدریس سئو
  • فرین آکادمی / برند امین هاشمی

سید محمد امین هاشمی یکی از آن سئوکارهایی است که به صورت عملی صفر تا صد سئو و چالش های آنرا با گوشت و پوست و استخوان چشیده. وی چندین سال است که به واسطه آموزش های تجربی و رایگان سئو اسم برند خود را سر زبان ها انداخته است. 

امین هاشمی را بیشتر با نام فرین آکادمی میشناسیم اما دو سالی است که از آن مجموعه جدا شده و روی برند شخصی “امین هاشمی” خود کار می کند. دوره مگاسئو وی معروف ترین دستاورد این سئوکار حرفه ای ایرانی است.

امین هاشمیراه های ارتباطی
سایت شخصیaminhashemy.ir
اینستاگرامinstagram.com/aminhashemy
یوتیوبSEO Amin Hashemy
ایسمینارeseminar
علی حسینی

علی حسینی

  • بیش از 15 سال فعالیت در حوزه سئو
  • صاحب برند سئولب

برندهای دیجی کالا در مسیر سئو وبسایت، اسامی مختلفی به خود دیده اند که نام علی حسینی نیز در آن به چشم می خورد. علی حسینی با سابقه بیش از 15 ساله در حوزه سئو به یکی از برترین سئوکارها در ایران تبدیل شده است. وی در حال حاضر صاحب برند سئو لب (Seolab) بوده که علاوه بر خدمات سئو، آموزش های تخصصی سئو را نیز به کاربران خود می دهد.

علی حسینیراه های ارتباطی
سایتseolab.ir
اینستاگرامinstagram.com/seolaboratory
لینکدینalihosseini982

امیر قمصری

  • بیش از 15 سال فعالیت در حوزه وب
  • صاحب برند نیوسئو

امیر قمصری هم مثل مهران منصوری فر از قدیمی های حوزه وب و سئو در ایران است. امیر قمصری مسیری پر پیچ و خم را در حوزه سئو فارسی گذرانده و به گفته خودش تا بحال بیش از چندین پروژه شکست خورده داشته تا بالاخره در سال 93 برند اصلی خود یعنی نیوسئو (Newseo) را تاسیس کرده است. او تا همین چندسال پیش با برندهای مطرحی همچون ورزش ۳، بانک ملت، بیمه ایران، آستان قدس، مشرق نیوز و … همکاری میکرده ولی چندسالی است که تصمیم گرفته پروژه سئویی قبول نکند و بیشتر وقت خود را به آموزش سئو اختصاص دهد.

امیر قمصریراه های ارتباطی
سایتnewseo.ir
اینستاگرام 1instagram.com/newseoteam
اینستاگرام 2instagram.com/amir.ghamsarii
محمد افشار

علی محمد افشار

  • 6 سال سابقه مدیریت و اجرای سئو
  • مدیر سئو علی بابا

مدیریت سئو سایت علی بابا کار راحتی نیست! و اینکار را کسی به عهده ندارد جز علی محمد افشار. او کار خود را در سئو از سال 1396 با پیوستن به تیم علی بابا شروع کرد و در حال حاضر بیش از 7 سال است که در علی بابا عهده دار این مسئولیت سنگین است. علی محمد افشار هم مثل سایر سئوکارهای حرفه ای کم سر و صداست و خیلی حضور فعالی ندارد، با اینحال وجود برند علی بابا در رزومه وی، او را به یکی از بهترین سئوکارهای ایرانی تبدیل کرده که فرصت های همکاری را برای او باز می کند.

افشار البته به واسطه حضور در علی بابا، با مجموعه هایی نظیر جاباما، زورق، صرافی رویال، بهارگیت، کارگزاری مفید، چاپ آقا و بیمه ازکی نیز همکاری دارد.

محمد افشارراه های ارتباطی
اینستاگرامinstagram.com/mohammadafshar.ir
اسماعیل نورمحمدی

اسماعیلی نورمحمدی

  • 6 سال سابقه دیجیتال مارکتینگ و سئو
  • صاحب برند وبمسترسلام

اسماعیل نورمحمدی کار خود را با طراحی سایت و سئو شروع کرده و در حال حاضر برندهایی همچون وبمستر سلام، کیووردچی و آنها میپرسند (Theyask) را مدیریت می کند. بیشتر فعالیت وی در فضای مجازی در اینستاگرام است اما با اینحال با وجود برندهایی که خلق کرده و کلمات کلیدی که به صفحه اول گوگل رسانده، بیشتر او را در حوزه سئو می شناسند.

از جمله برترین پروژه‌هایی که تیم وبمستر سلام با مدیریت اسماعیل نورمحمدی اجرا کرده می‌توان به «قرمز استوک»، «موبایل آباد»، «رایان پشتیبان»، «فیلم‌گردی» و… اشاره کرد. 

اسماعیل نورمحمدی راه ارتباطی
وبسایت webmastersalam.com
اینستاگرام instagram.com/mrmarketer.tv
حسین یوسفی

حسین یوسفی

  • بیش از 8 سال فعالیت حرفه ای در زمینه سئو
  • صاحب برند topseo724 و سئو اپتیمایز

حسین یوسفی را سئوکار متخصص و ساکت اکوسیستم می توان نامید. فردی که فارغ از هیاهوی تبلیغاتی مشغول اجرای پروژه های سئو تحت تیم تاپ سئو 724 است. اگر هم اهل دنبال کردن فعالیت های وی باشید، احتمالا سلسله لایوهای “سرچ کنسول خوانی” وی را می شناسید که به تحلیل عمیق گوگل سرچ کنسول می پردازد.

از جمله پروژه هایی که حسین یوسفی به عنوان مجری یا مشاور سئو در کنارشان بوده می توان به دی سی ای کالا، هوم لایت، سی فایو، پزشک ۲۴ و ترجمه تات اشاره کرد.

حسین یوسفیراه های ارتباطی
سایت 1hosseinyousefi.ir
سایت 2topseo724.com
اینستاگرامinstagram.com/hossein.yousefi.seo
لینکدینlinkedin.com/in/hossein-yousefi-2015
ایسمینارeseminar

و اما کلام آخر …

در این مقاله سعی کردن بهترین سئوکارهای ایرانی را به شما خواننده عزیز معرفی کنم. طبیعتا این لیست براساس میزان دانش و تجربه این عزیزان گردآوری و مرتب شده و کامل ترین لیست نیست، اما این دوستان بواسطه حضور و فعالیت مداوم در اکوسیستم سئو شناخته شده هستند. اگر فکر میکنید افراد دیگری هستند که لازم است در لیست بهترین سئوکاران ایرانی حضور داشته باشند، میتوانید در بخش کامنت ها درج کنید.

سوالات متداول

لقب “بهترین سئوکار” لقب سنگین و گنگی است، اما همانطور که در این مقاله اشاره شد منتخبی از افرادیکه بیشترین تجربه، دانش و حضور در فضای سئو کشور را داشته اند، گردآوری شده اند.

برای بودن بین بهترین های سئو باید در درجه اول دانش و در درجه دوم تجربه سئو داشت و این جز با حداقل 5 سال فعالیت مداوم و متمرکز در حوزه سئو بدست نمی آید.

4/5 - (5 امتیاز)
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://hesamkianikhah.com/?p=8411
اشتراک گذاری:
حسام الدین کیانی خواه
من حسام ام، حسام الدین کیانی خواه. فعال یا متخصص حوزه سئو . رشته تحصیلی گذشته ام ارتباطی به سئو و محتوا نداره ولی 5 سالی هست که به شدت توی این حوزه به شکل متفاوتی فعالم و تا الان خداروشکر موفق بودم. توی سایت شخصی خودم سعی میکنم محتوای جذاب و به روزی از سئو بذارم. مطالبی که حاصل تجربه های شخصی خودمه و دوس دارم با مخاطب های سایتم به اشتراک بذارم. ممنون ازینکه توجه کردین و با من همراه هستین
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد 14تا از بهترین سئوکاران ایرانی (منتخب برترین ها)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.