گوگل : ترافیک معیاری برای کیفیت جستجو نیست

568 بازدید

جان مولر از گوگل در توییتر گفت که ترافیک ارگانیک لزوما یک معیار کیفیت نیست. جان می‌گوید فقط به این خاطر که تعدادی از صفحات به اندازه مجموعه‌ای از صفحات دیگر ترافیک دریافت نمی‌کنند، به این معنی نیست که آن صفحات از نظر جستجوی گوگل کیفیت بالاتر یا پایین‌تری دارند.

در توییتر از جان پرسیده شد،

فرض کنید که وب سایت من دارای 500 مقاله است. 400 مورد از آنها در رتبه های خوبی در گوگل نمایش داده می شوند. 100 مورد دیگر تقریباً هیچ بازدیدی ندارند. آیا این 100 مورد محتوای غیر مفید در نظر گرفته می شوند؟

جان پاسخ داد

ترافیک معیاری برای سودمندی یا کیفیت نیست. شاید به این دلیل است که افراد کمی این سوال را دارند! شما باید کاربران و موضوع خود را بهتر بشناسید و بتوانید آن تماس را برقرار کنید، این تصمیم را به یک معیار محول نکنید. 

جان در واقع چیزی شبیه به این را در سال 2015 هم گفت، جایی که او گفت میران ترافیک از جستجو یک شاخص کیفیت نیست. او گفت:

استفاده از ترافیک جستجو به عنوان شاخصی برای کیفیت وب سایت شما ممکن است گاهی اوقات کارساز باشد، اما من نمی گویم این روش اصلی است که باید به کیفیت محتوای خود نگاه کنید.

گاهی اوقات، می‌توانید چیزی فوق‌العاده شگفت‌انگیز بنویسید، اما آنقدر حوزه کوچکی است که ترافیک آنچنانی ندارد.

برای این نوشته امتیاز ثبت کنید
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://hesamkianikhah.com/?p=4539
اشتراک گذاری:
حسام الدین کیانی خواه
من حسام ام، حسام الدین کیانی خواه. فعال یا متخصص حوزه سئو . رشته تحصیلی گذشته ام ارتباطی به سئو و محتوا نداره ولی 5 سالی هست که به شدت توی این حوزه به شکل متفاوتی فعالم و تا الان خداروشکر موفق بودم. توی سایت شخصی خودم سعی میکنم محتوای جذاب و به روزی از سئو بذارم. مطالبی که حاصل تجربه های شخصی خودمه و دوس دارم با مخاطب های سایتم به اشتراک بذارم. ممنون ازینکه توجه کردین و با من همراه هستین
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد گوگل : ترافیک معیاری برای کیفیت جستجو نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.