12 نفر از بهترین مشاورین سئو در ایران

4559 بازدید

حالا که بحث دیجیتال‌ مارکتینگ و بازاریابی در فضای وب اینقدر داغ شده، جای تعجب ندارد که سئو (SEO) هم بیشتر از قبل اهمیت پیدا کند. در این شرایط، خیلی از برندهایی که به‌ تازگی شروع به کار کرده‌اند، یا از سئوکارهای فعلی خود رضایت چندانی ندارند، به دنبال بهترین مشاور سئو در ایران می‌گردند.

اگر شما هم اخیراً برای کسب‌وکار خود یک سایت راه‌اندازی کرده‌اید یا برندتان در فضای آنلاین فعال است و از جایگاه فعلی خود در نتایج گوگل راضی نیستید، جای درستی آمده‌اید. این مقاله به معرفی بهترین مشاوران سئو ایران اختصاص دارد و سعی شده 12 نفر از باتجربه‌ ترین و حرفه‌ای‌ترین‌ های حوزه سئو با یک شرح‌حال کوتاه و راه ارتباطی معرفی شوند.

  • توجه : این لیست براساس نظر شخصی من ترتیب بندی شده است.
حسام الدین کیانی خواه

حسام الدین کیانی خواه

  • 6 سال سابقه در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ
  • بیش از 100 مشاوره سئو با کسب و کارها

حسام‌ الدین کیانی‌خواه فعالیت جدی خودش را در زمینه سئو از سال 1396 شروع کرد. وی از سال 97 تا به امروز بیش از 20 پروژه موفق سئو و 100 مشاوره سئو با مجموعه های فعال در حوزه های مختلف داخلی و خارجی داشته است و به واسطه همکاری با مجموعه های مختلف، اعتماد کسب و کارهای مختلفی را به خود جلب کرده است.

روند مشاوره سئو حسام الدین کیانی خواه با بررسی اولیه سایت و ابزار سرچ کنسول شروع می شود. آنالیز اولیه همراه با درک نیازهای کسب و کار، خوراک جلسه مشاوره سئو است و در جلسه با داشتن این اطلاعات، مشکلات و موانع وبسایت بررسی و راه حل ها ارائه می شود. معمولا مدت زمان جلسات مشاوره سئو ایشان 1 ساعت بوده ولی در صورت تمایل کسب و کار قابل تمدید است. برخی کسب و کارها نیز ترجیح می دهند به صورت مداوم ایشان را به عنوان مشاور سئو در کنار تیم سئو خود داشته باشند.

برای آشنایی با ایشان می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

حسام‌ الدین کیانی‌ خواه

راه های ارتباطی

تلفن تماس

09014412316

ایمیل

info@hesamkianikhah.com

لینکدین

linkedin.com/in/hkianikhah

اینستاگرام

instagram.com/hesamkianikhah

بابک بنیادی

بابک بنیادی

  • بیش از 10 سال سابقه در سئو و مارکتینگ
  • مشاور سئو کسب و کارهای مطرح

بابک بنیادی یکی از باتجربه های سئو ایران است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۱ در زمینه دیجیتال مارکتینگ شروع کرد و پس از یک سال، آژانس دیجیتال مارکتینگ خودش را تأسیس نمود. خیلی‌ها بنیادی را جدای از سابقه کاری درخشانش در بازاریابی دیجیتال و سئو، به دوره آموزشی “استادی سئوی کلاه‌ خاکستری” می‌شناسند.

وی تا به امروز مشاور و استراتژیست سئو شرکت‌های مهمی بوده است. طراحی استراتژی، سئو سایت و برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی برندهایی مثلا اسنپ تریپ، اُکالا، لست سکند، سفرمی، تریپ، زورق، مستربلیط و… در رزومه بنیادی دیده می‌شود.

بنیادی علاوه بر اینکه یکی از بهترین مشاوران سئو ایران است، در حوزه کوچینگ دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا نیز کار می‌کند و مربی استارتاپ بزرگی مثل «شیپور» بوده.

بابک بنیادی آدم کم‎‌حاشیه‌ای است و در فضای مجازی فعالیت چندانی ندارد، وبسایت رسمی خاصی هم از او پیدا نکردیم. همان‌طور که ذکر شد، فقط دوره استادی سئو کلاه خاکستری از او در فضای وب در دسترس است که الحق و الانصاف یکی از گران‌ترین دوره‌های آموزش سئو در ایران محسوب می‌شود.

بابک بنیادی

راه های ارتباطی

اینستاگرام

instagram.com/babak25th

پشتیبانی تلگرام دوره بابک بنیادی

GreyHatSEOSupport

سایت تهیه دوره «سئو کلاه خاکستری»

modir.academy
محسن طاووسی

محسن طاووسی

  • 10 سال سابقه در اجرای پروژه های سئو
  • مشاور سئو و دیجیتال مارکتینگ

محسن طاووسی معتقد است سئو بیشتر از اینکه یک هنر باشد، یک علم است و باید در رابطه با آن، دلیل و برهان و منطق آورد. طاووسی یکی از مشاوران برتر سئو است که به شکل تخصصی روی سئو تمرکز کرده و پروژه‌های مختلفی در زمینه‌های پررقابت در دست دارد.

تا جایی که فهمیدیم، محسن طاووسی خیلی کم سفارش سئو یا جلسه مشاوره قبول می‌کند و بیشتر روی پروژه های شخصی خودش تمرکز دارد و تدریس هم می‌کند. البته به شکل خیلی محدود، مشاوره سئو یا پروژه سئو انجام می‌دهد.

طاووسی که متولد اردیبهشت سال 69 است، از سال 90 وارد حوزه سئو شده و به گفته خودش 100 پروژه سئو انجام داده و حدوداً 400 مشاوره داشته است. نام محسن طاووسی در پروژه‌های بزرگی مثل «علی‌بابا»، «ایرانسل»، «ورزش ۳»، «جاباما»، «نماشا»، «ایران بروکر»، «همراه مکانیک»، «پذیرش ۲۴» و… دیده می‌شود.

محسن طاووسی

راه های ارتباطی

اینستاگرام

instagram.com/mohsentavoosi.seo

سایت رسمی

mohsentavoosi.com

شماره تلگرام و واتس‌اپ

۰۹۱۲۶۱۰۴۷۳۰

لینکدین

ir.linkedin.com/in/mohsentavoosi
میلاد شولی

میلاد شولی

  • بیش از 8 سال سابقه مشاوره و اجرای سئو
  • مدیر سئو سایت دیجی کالا

میلاد شولی نامش با سایت‌هایی مثل «دیجی‌کالا» و «دیجی استایل» گره خورده. در واقع همین برندها بوده‌اند که برایش اعتبار و شهرت زیادی رقم زده‌اند و او را به لیست ما آورده‌اند. شولی علاوه بر مدیریت سئو دیجی‌کالا به عنوان یکی از قدرتمندترین سایت‌های فروشگاهی ایران، در سایت «دیوار» و فروشگاه اینترنتی «بامیلو» نیز فعالیت داشته است.

افرادی که لینکدین میلاد شولی را دنبال کنند، می‌دانند که او نکات و ترفندهای زیادی درباره سئو به اشتراک می‌گذارد. او به گفته خودش، دائماً روی کلمات کلیدی مختلف کار می‌کند و برای اینکه بتواند پروژه‌هایش را به طور موفقیت‌آمیز پیش ببرد، وقت زیادی را به تحقیق و تحلیل و کارکردن با ابزارهای سئو اختصاص می‌دهد. 

میلاد شولی

راه های ارتباطی

لینکدین

ir.linkedin.com/in/miladshooli

رویدادهای او در سایت کندو

link

مهران منصوری فر

مهران منصوری فر

  • بیش از 12 سال سابقه سئو
  • صاحب برند مدیروب

مهران منصوری‌ فر یکی از آن سئوکارهای قدیمی است که از سال 1383 به صورت جدی وارد کسب‌وکارهای اینترنتی شد و تا حالا بیش از صدها مقاله تخصصی در این حوزه منتشر کرده. او پروژه‌های موفقی در زمینه سئو در کارنامه خود دارد و در توسعه و برندینگ فروشگاه‌های اینترنتی هم تبحر دارد. 

از مهم‌ترین پروژه‌های موفقیت آمیز سئو مهران منصوری‌فر می‌توانیم به «آرمانیک»، «ایران صنعت»، «مدیر وب» و «موتن رو» اشاره کنیم. «مدیر وب» سایت شخصی منصوری فر و اولین سایت آموزش آنلاین در زمینه بازاریابی اینترنتی است و «موتن رو» یکی از معروف‌ترین برندهای فروشگاهی در زمینه لوازم آرایشی به شمار می‌رود.

مهران منصوری‌فر

راه ارتباطی

سایت

modireweb.com

اینستاگرام

instagram.com/modireweb

امین اسماعیلی

امین اسماعیلی

  • 10 سال سابقه سئو و طراحی سایت
  • صاحب برند وبسیما

امین اسماعیلی هم یکی سئوکارهای قدیمی است که نامش این روزها در کنار برندهایی مثل «کندو» یا «وبسیما» شنیده می‌شود. سایت وبسیما آژانس خلاقیت امین و امیرحسین اسماعیلی است که در زمینه طراحی سایت و ارائه خدمات و آموزش سئو فعالیت دارد. 

اسماعیلی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران است و کار تخصصی روی سئو را از سال 1391 شروع کرده است. از نام‌های بزرگی که در رزومه تیم وبسیما دیده می‌شود می‌توان به «تک ماکارون»، «کبیر موتور»، «بیمه آسماری»، «تعمیر آنلاین» و… اشاره کرد.  

امین اسماعیلی

راه های ارتباطی

سایت

websima.com

اینستاگرام

instagram.com/amin_esmaaili

لینکدین

Amin Esmaeili

محمد افشار

علی محمد افشار

  • 6 سال سابقه مدیریت و اجرای سئو
  • مدیر سئو علی بابا

محمد افشار بیشتر از 6 سال است که به شکل تخصصی در زمینه سئو کار می‌کند. البته حیطه فعالیت‌های او فقط در سئو خلاصه نمی‌شود. او به عنوان توسعه‌دهنده وب، متخصص گوگل ادز، مدیر دیجیتال مارکتینگ و منتور استارت‌آپ نیز فعالیت‌هایی داشته. او از سال 1390 کارش را به شکل جدی در حوزه طراحی سایت شروع کرد و از سال 1395 بود که به سمت سئو و بهینه‌سازی سایت متمایل شد.  

به جرئت می‌توان گفت درخشان‌ترین تجربه محمد افشار از سال 2017 شکل گرفت. زمانی که او به عنوان مدیر سئو سایت «علی‌بابا» مشغول به کار شد و توانست به کمک سئو این برند را به یکی از بزرگ‌ترین های حوزه گردشگری تبدیل کند. افشار علاوه بر مدیریت سئو سایت علی‌بابا، تجربه سئو سایت‌هایی مثل «جاباما» و «عالیس» را نیز داشته است.

محمد افشارراه های ارتباطی
اینستاگرامinstagram.com/mohammadafshar.ir
اسماعیل نورمحمدی

اسماعیلی نورمحمدی

  • 6 سال سابقه دیجیتال مارکتینگ و سئو
  • صاحب برند وبمسترسلام

بیشتر فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، اسماعیل نورمحمدی را به عنوان مؤسس سایت «وبمستر سلام» می‌شناسند. نورمحمدی فعالیت جدی‌اش را از سال ۱۳۹۶ در همین مجموعه شروع کرد و به مشتریانش خدماتی مانند دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و مشاوره تخصصی سئو ارائه داد. البته به گفته خودش 21 سال است که در زمینه بازاریابی در فضای آنلاین تحقیق و فعالیت دارد.

از معروف‌ترین پروژه‌هایی که تیم وبمستر سلام تا حالا اجرا کرده می‌توان به «قرمز استوک»، «موبایل آباد»، «رایان پشتیبان»، «فیلم‌گردی» و… اشاره کرد. پلن اولیه مشاوره سئو با او رایگان است؛ اما متقاضیان برای جلسات بعدی باید هزینه بپردازند.

اسماعیل نورمحمدیراه ارتباطی
شماره تماس موبایل۰۹۳۰۳۰۰۳۰۲۲
شماره‌ تلفن02144633762
وبسایتwebmastersalam.com
اینستاگرامinstagram.com/mrmarketer.tv
محمد شهپری

محمد شهپری

  • بیش از 10 سال فعالیت در حوزه سئو
  • مدیر دیجیتال مارکتینگ اوکی اکسچنج

نفر بعدی در لیست بهترین مشاور سئو ایرانی کسی نیست جز محمد شهپری. او در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو تخصص دارد و از آن سئوکارهایی است که فعالیتش از مرزهای ایران آن‌طرف‌تر رفته. او هم‌اکنون مدیر ارشد مارکتینگ صرافی «اوکی اکسچنج» است.

با اینکه محمد شهپری به عنوان سئوکار روی سایت خودش کار نکرده؛ اما در مدت فعالیتش در حوزه بازاریابی دیجیتال، پروژه‌های سئو زیادی برای دیگران اجرا کرده و موفق هم بوده. اگر علاقه‌مند به حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ باشید، حتماً محمد شهپری را در لایوها و وبینارهای رایگانش دیده‌اید.  

او در سال 1399 برند «شاهراه دیجیتال» را به همراه جمعی از دوستانش تأسیس کرد. از اعضای مهم تیم شاهراه می‌توان به «محمد شهپری» (بنیان‌گذار و مدیرعامل)، «پیام مختارنیا» (هم بنیان‌گذار و مدیر عملیاتی) و جواد یاسمی (هم بنیان‌گذار و مدیر تیم فنی) اشاره کرد.

این تیم علاوه بر مشاوره سئو، روی تبلیغات در گوگل و به طور کلی بازاریابی و تبلیغات آنلاین نیز کار می‌کنند. محمد شهپری با سایت‌های «کلیک»، «مبین‌نت»، «الوپیک»، «ایران سرور»، «ارز دیجیتال» و «راست‌چین» به عنوان مشاور سئو همکاری داشته است.

محمد شهپری

راه های ارتباطی

اینستاگرام

instagram.com/seo.manager

توییتر

twitter.com/seomanagerir
علی حسینی

علی حسینی

  • بیش از 15 سال فعالیت در حوزه سئو
  • صاحب برند سئولب

پررنگ‌ترین سابقه ای که در رزومه علی حسینی به چشم می‌خورد، مدیر سابق سئو «علی‌بابا» و «دیجی‌کالا» است. حسینی در ۲۲ اردیبهشت سال ۹۸ کارگاه «سئو لب» را تأسیس کرد تا سطح علمی علاقه‌مندان به سئو را بالاتر ببرد. افراد می‌توانند با ثبت‌نام در دوره‌های این سایت، از صفر تا صد سئو و بهینه‌سازی سایت برای گوگل را بیاموزند و به شکل عملی وارد این حوزه شوند.

علی حسینی

راه های ارتباطی

سایت

seolab.ir

اینستاگرام

instagram.com/seolaboratory

حسین یوسفی

حسین یوسفی

  • بیش از 6 سال فعالیت حرفه ای در زمینه سئو
  • مجری و مشاور سئو

حسین یوسفی از سال ۱۳۹۶ فعالیت تخصصی‌اش را در زمینه سئو شروع کرده و پروژه‌های موفق زیادی را در کارنامه خود دارد. او علاوه بر سئو، روی طراحی سایت نیز تمرکز دارد. در رزومه یوسفی تأسیس شرکت «تاپ‌سئو۷۲۴» دیده می‌شود که خدماتی مانند سئو سایت، طراحی سایت وردپرسی، ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و تبلیغات کلیکی گوگل ارائه می‌دهد.

از جمله شرکت‌هایی که یوسفی در جایگاه مدیر سئوی آن‌ها فعالیت کرده می‌توان به «خبر فوری»، «مشهد فوری»، «شباهنگ موزیک»، «نشر متخصصان»، «رشنو لب» و «فرا دیتا» اشاره کرد. او در زمینه تدریس و آموزش سئو به صورت حضوری نیز فعال است و چندین تن از سئوکارهای بزرگ ایران جزو شاگردان او هستند.

حسین یوسفی

راه های ارتباطی

سایت 1

hosseinyousefi.ir

سایت 2

topseo724.com

اینستاگرام

instagram.com/hossein.yousefi.seo

لینکدین

linkedin.com/in/hossein-yousefi-2015

امیر قمصری

  • بیش از 15 سال فعالیت در حوزه وب
  • صاحب برند نیوسئو

آخرین نفر از لیست بهترین مشاوران سئو ایران «امیر قمصری» است که هم‌اکنون به عنوان مشاور بازرگانی چندین برند بزرگ اروپایی و ایرانی فعالیت دارد. قمصری متولد 1366 است و از سن ۱۶ سالگی وارد حوزه وب شد و در ابتدا کارش را با مبحث امنیت سایت آغاز کرد.  

بعد از ساخت اولین وبلاگ و آشناشدن با ابزارهای برنامه‌نویسی، قمصری به حوزه تجارت الکترونیک علاقه‌مند شد و کم‌کم به سمت ساخت و مدیریت سایت متمایل گردید.

از سال ۸۵ تا ۹۰ قمصری به پشتیبانی هاست، امنیت سرور و طراحی سایت حدود ۵۰ سایت بزرگ ایرانی مشغول شد. آن‌طور که خودش ادعا می‌کند، او هیچ درآمدی از این پروژه‌ها کسب نکرد و فقط هدفش کسب دانش و تجربه بود. البته قمصری طی این دوران از فروشگاه اینترنتی و ایمیل مارکتینگ درآمد خودش را داشت.

اگرچه در سال 1392 شکست سختی در زندگی خورد و یکی از کسب‌وکارهایش به دلیل تحریم متوقف شد، اما در تیرماه ۱۳۹۳ برند «نیوسئو» را تأسیس کرد و تا سال ۱۳۹۵ چندین استارت‌آپ جدید و بزرگ دیگر را شروع کرد. امیر قمصری فعلاً روی ۳ پروژه ملی بزرگ در حال کار است و به آموزش در فضای مجازی مشغول است. «شبکه سلامت»، «بیمه ایران»، «بانک ملت» و «بانک کشاورزی» از مشتریان تیم نیوسئو هستند.

امیر قمصری

راه های ارتباطی

سایت

newseo.ir

اینستاگرام

instagram.com/amir.ghamsarii

و اما کلام آخر …

در این مقاله سعی کردم 12 نفر از بهترین مشاورین سئو در ایران را معرفی کنم. همان‌طور که دیدیم، همه این افراد در زندگی خود فراز و نشیب‌های زیادی داشته‌اند. با این حال، کسب تجربه، یادگیری و تمرکز را سرلوحه کار خود کردند و پیش رفتند. این افراد برای اینکه لقب بهترین مشاور سئو را کسب کنند، راهی چندین و چند ساله را پیموده اند و حالا توانسته‌اند در مشاوره سئو به شهرت بالایی برسند و به شرکت‌های ایرانی کمک کنند در نتایج گوگل بهترین رتبه ممکن را کسب کنند.

در صورتی که برای پروژه‌ سئو نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید برای جلسات مشاوره اولیه با راه‌های ارتباطی ذکرشده تماس بگیرید.

سوالات متداول

در این مقاله 12 نفر از بهترین مشاوران سئو معرفی شدند که همگی در زمینه سئو متخصص و مشهور هستند. مطمئناً نمی‌توان در این میان بهترین مشاور را انتخاب کرد چراکه هرکدام در زمینه سئو حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

مشاور سئو علاوه بر امانتداری، باید کسب و کار را در رسیدن به نتایج مطلوب در گوگل هدایت و راهنمایی کند. داشتن تجربه و پروژه های موفق در سئو، اجرای پروژه و آشنایی با ریزه کاری های سئو، تسلط در انتقال مفاهیم از جمله ویژگی هایی است که بهترین مشاور سئو باید داشته باشد.

4/5 - (5 امتیاز)
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://hesamkianikhah.com/?p=7682
اشتراک گذاری:
حسام الدین کیانی خواه
من حسام ام، حسام الدین کیانی خواه. فعال یا متخصص حوزه سئو . رشته تحصیلی گذشته ام ارتباطی به سئو و محتوا نداره ولی 5 سالی هست که به شدت توی این حوزه به شکل متفاوتی فعالم و تا الان خداروشکر موفق بودم. توی سایت شخصی خودم سعی میکنم محتوای جذاب و به روزی از سئو بذارم. مطالبی که حاصل تجربه های شخصی خودمه و دوس دارم با مخاطب های سایتم به اشتراک بذارم. ممنون ازینکه توجه کردین و با من همراه هستین
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد 12 نفر از بهترین مشاورین سئو در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.