30 تا از بهترین اجناس برای فروش اینترنتی

11378 بازدید

چه محصولی را در اینترنت بفروشیم بهتر است؟ بهترین کالا برای فروش آنلاین کدام‌اند؟ کدام محصول را اگر اینترنتی بفروشیم سود بهتری دارد؟

در چندسال گذشته که دنیای اینترنت به یک بازار بزرگ تبدیل شد، این سوال‌ها به ذهن خیلی‌ از مردم خطور کرده. حالا که فضای وب و شبکه‌های اجتماعی مرزهای جغرافیایی را محو کرده‌اند، تعجبی ندارد که مردم تصمیم بگیرند کسب‌وکار جدید خود را در فضای اینترنت راه بیندازند و از ظرفیت‌های این فضا استفاده کنند.  

با توجه به تغییراتی که در عادات خرید مردم اتفاق افتاده، مشتریان دوست دارند روش‌های راحت‌تر و و البته مطمئن‌تری برای خرید محصولات انتخاب کنند. به همین دلیل، مطمئن باشید با فروش آنلاین محصولتان امکان دسترسی به مشتریان زیادی را خواهید داشت و در مدت کوتاهی شاهد رشد عجیب درآمدتان خواهید بود.

در این مقاله قصد دارم به بررسی و معرفی پرسودترین و پرفروش ترین کالاها برای فروش اینترنتی بپردازم. پیشنهاد این محصولات بر اساس میزان تقاضا و محبوبیت در بازار آنلاین ایران انجام گرفته است. بنابراین در صورت داشتن سایتی خوب و کارآمد، خیالتان از بابت فروش کالاهایتان راحت باشد. پس اگر به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستید، با من همراه باشید.

برای پیش ثبت نام در دوره جامع کسب و کار اینترنتی 1403 نام و شماره خود را وارد کنید

محصولات آرایشی بهداشتی

حتماً می‌دانید که محصولات آرایشی و بهداشتی در دنیای فیزیکی محبوبیت و فروش بسیار بالایی دارند. برای همین جای تعجب ندارد که یکی از بهترین اجناس برای فروش اینترنتی هم باشند. عمده مردم ایران، به ویژه خانم‌ها، علاقه زیادی به حفظ زیبایی و بهداشت خود دارند. از این رو اگر به این زمینه علاقه دارید، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی، سود بسیار بالایی برایتان خواهد داشت. البته اگر قصد فروش محصولات آرایشی در فضای آنلاین را دارید، حواستان به کیفیت بالا و ضمانت اصالت کالا باشد.

محصولات آرایشی و بهداشتی

نرم‌افزارهای کامپیوتری

در یکی دو دهه اخیر، نرم‌افزارهای کامپیوتری جزو پرفروش‌ترین کالاهای اینترنتی در ایران بوده‌اند. هرچقدر نرم‌افزارهای آپدیت‌تر و کاربردی‌تری در فروشگاه آنلاین خود به فروش بگذارید، مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد. جالب اینجاست که بسیاری از سایت‌های فروش آنلاین نرم‌افزار اقدام به تغییرات و شخصی‌سازی این محصولات کرده‌اند تا برای کاربران ایرانی قابل استفاده باشند. اگر بتوانید این ایده را هم عملی کنید که قطعاً نور علی نور می‌شود! 

نرم افزارهای کامپیوتری

 پوشاک 

فروش پوشاک در فضای آنلاین به شرطی که اطلاعات و تصاویر کاملی از محصولات خود به اشتراک بگذارید، ایده بسیار خوبی برای فروشگاه اینترنتی است. ازآنجا که دسترسی بسیاری از هم‌وطنانمان به پوشاک جدید و باکیفیت محدود است، فروش این محصولات در فضای آنلاین رشد چشمگیری داشته. اگر تصمیم به فروش آنلاین پوشاک دارید، حتماً در سایت خود امکانی فراهم کنید که مشتریان توضیحات دقیق و مشخصات کاملی از هر محصول مشاهده کنند. سئو سایت فروشگاهی و ارائه فرآیند خرید آسان و سریع، تا حد زیادی به جذب مشتریان وفادار کمک می‌کند.

پوشاک و البسه

کیف و کفش

کیف و کفش هم از آن دسته محصولات پرفروش برای فروش اینترنتی هستند که هم در میان آقایان و هم خانم‌ها طرفداران زیادی دارند. اینجا هم ارائه تصاویر باکیفیت از محصولات و همچنین تضمین کیفیت و اصالت محصول، سبب افزایش درآمد و سود شما خواهد شد. سعی کنید اطلاعات مهم محصول مثل ابعاد، جنس، رنگ، راهنمای سایز و شیوه‌های مراقبت از محصول را در صفحات فروش سایت خود بیان کنید.

کیف و کفش

دمنوش و گیاهان دارویی

جالب است بدانید یکی از بهترین کالاها برای فروش اینترنتی در چندسال اخیر، دمنوش‌ها و گیاهان دارویی هستند. شما با فروش آنلاین گیاهان دارویی آرامش‌بخش و دمنوش‌های لاغری می‌توانید مشتریان پرتعداد این محصولات را جذب کرده و درآمد اینترنتی خوبی داشته باشید. رقابت در این حوزه آنقدرها هم بالا نیست. پس اگر فرآیند خرید ساده و راحتی داشته باشید و سایت‌تان از امکاناتی مثل سبد خرید و گزینه‌های پرداخت متنوع پشتیبانی کند، به زودی موفق خواهید شد. یکی از سایت های خوب و معتبر ایرانی در این زمینه وبسایت آرام نوش است.

دمنوش و گیاهان دارویی

محتوای آموزشی و کاربردی

اگر اهل گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی مثل یوتیوب باشید، حتماً متوجه شده‌اید که امروزه اکثر کاربران به دنبال آموزش و یادگیری مباحث مختلف هستند. بنابراین اگر شما بتوانید محتوای آموزشی خاصی را تولید یا ترجمه کرده و در فضای اینترنت به فروش بگذارید، درآمد مناسبی خواهید داشت. البته محتوای آموزشی باید مخاطب هدف خاصی داشته باشد و واقعاً دردی از مشتری دوا کند.

محتوای آموزشی

محصولات دوران بارداری و مراقبت از نوزاد

یکی از بهترین اجناس برای فروش اینترنتی، محصولاتی است که مربوط به نگهداری از نوزادان یا دوران بارداری می‌شود. از آنجا که والدین در این دوران، مشغله زیادی دارند، بسیاری از کالاهای مراقبت از نوزاد به صورت آنلاین خریداری می‌شوند. از جمله پرفروش‌ترین محصولات در این دسته می‌توان به پوشک بچه، دماسنج‌های دیجیتالی کودک، ظرف‌های نگهداری پوشک کثیف، مانیتور چک کردن نوزاد، محصولات شیردهی و تغذیه و… اشاره کرد.

محصولات دوران بارداری و لوازم مراقبت از نوزاد

صنایع دستی و محصولات تزئینی خانگی

ایران کشور فرهنگ‌ها و رسومات متنوع است. از این رو فروش صنایع دستی در فضای آنلاین می‌تواند ایده خیلی خوبی باشد. البته مثل محصولات دیگر، اینجا هم بهتر است شبکه‌های اجتماعی فعالی برای حمایت از فروشگاه آنلاین خود داشته باشید. خلاقانه و منحصر به فرد بودن این محصولات، شانس فروش آن‌ها را بیشتر و بیشتر خواهد کرد. خیلی از مردم برای صنایع دستی که طراحی‌ و جزئیات خاصی داشته باشد، پول زیادی می‌پردازند. پوشاک دست ساز، قالی و قالیچه، ظروف سرامیکی، منسوجات تزئینی آشپزخانه، انواع دکوری، اقلام حمام، عتیقه‌های دست‌ساز، شمع، سفال و… همگی پتانسیل بالایی برای فروش آنلاین دارند.

صنایع دستی

لوازم جانبی موبایل  

لوازم جانبی موبایل تنوع بسیار بالایی دارند و با توجه به کاربرد روزافزون موبایل‌های هوشمند، از پرطرفدارترین محصولات اینرنتی محسوب می‌شوند. شارژر، نگهدارنده، هنزفری و قاب موبایل، از جمله کالاهای پرتقاضایی هستند که فروش بالایی در ایران از خود نشان داده‌اند. از آنجا که رقابت در زمینه لوازم جانبی بالاست، حتماً امکان مقایسه و جستجوی محصولات را در فروشگاه اینترنتی خود تعبیه کنید تا در جذب مشتری موفق‌تر باشید. همچنین سئو سایت نیز تا حد زیادی به افزایش دیده شدن و درآمدتان کمک خواهد کرد.

لوازم جانبی موبایل

اکسسوری و جواهرات

یکی از پرسودترین اجناس برای فروش اینترنتی، جواهرات، زیورآلات و اکسسوری‌ها هستند. شاید فکر کنید بیشتر مردم ترجیح می‌دهند این محصولات را به صورت حضوری خرید کنند، اما اخیراً بازدید فروشگاه‌های اینترنتی جواهرات سربه‌فلک کشیده و این محصولات جزو کالاهای پرفروش آنلاین محسوب می‌شوند. از آنجایی که دنیای مد و فشن به صورت لحظه‌ای در حال آپدیت شدن و تغییر است، جواهرات و زیورآلات فروشگاه شما باید مد روز باشند. 

جواهرات و اکسسوری

جعبه‌های کادویی

محصول بعدی که قرار است آن را معرفی کنم، جعبه کادویی است. اگر سلیقه خوبی دارید و می‌توانید ابزارهای لازم برای تولید پک‌های مختلف را تهیه کنید، فروش اینترنتی جعبه کادویی می‌تواند سود خوبی برایتان داشته باشد. اطلاع‌رسانی مناسب، تبلیغات و سئو به شما کمک می‌کند تمام افراد و شرکت‌هایی که به دنبال بسته‌بندی شیک و خلاق هستند را به سمت برندتان جذب کنید.

جعبه های کادویی

کیک و شیرینی و محصولات قنادی

کیک، شیرینی، دسر، شکلات و آجیل، همگی قابلیت فروش در فضای آنلاین را دارند. به خصوص اگر سلیقه خاصی در تولید و تزیین کیک و دسرها به خرج دهید، قطعاً در شبکه‌های مجازی سروصدا به پا خواهید کرد. همچنین باید به نحوه بسته‌بندی محصولات خود نیز دقت کنید که در ارسال به مشتری، کیفیت و تازگی خود را حفظ کند. پیشنهاد می‌کنم از هر محصول قنادی، نسخه رژیمی یا بی‌نمک آن را نیز عرضه کنید تا مشتریان خاص این محصولات را نیز جذب نمایید.

کیک و شیرینی و محصولات قنادی

لوازم خانگی

لوازم خانگی برقی و غیربرقی از جمله پرفروش ترین محصولات اینترنتی در چندسال اخیر هستند. اگرچه برای شروع این کسب‌وکار به سرمایه اولیه زیادی نیاز دارید، اما ازآنجاکه لوازم خانگی اصل مثل یخچال، لباسشویی، اتو، جاروبرقی، قهوه‌ساز و … حاشیه سود زیادی دارند، در زمانی کوتاه به درآمد مناسبی خواهید رسید.

لوازم خانگی

عطر و ادکلن

عطر و آدکلن از قدیم‌الایام به واسطه بوی خوشایند خود موردتوجه مردم ایران بوده‌اند. در این میان، محصولاتی که احساسات و تجربه‌های متفاوتی را به افراد منتقل می‌کنند، محبوب‌تر هستند و فروش بیشتری نیز خواهند داشت. 

از آنجا که در فروشگاه‌های آنلاین عطر و ادکلن شما محدودیت فضای فیزیکی ندارید، می‌توانید تنوع بیشتری از محصولات را ارائه دهید و از امکانات سایت و شبکه‌های اجتماعی برای جلب توجه مشتریان استفاده کنید. در ضمن، چون مشتری از نزدیک نمی‌تواند عطر را بو کند، هرچه اطلاعات دقیق‌تری درباره رایحه محصولات خود ارائه دهید، امکان فروش کالاهای‌تان بیشتر می‌شود. (مثلاً در قسمت توضیحات بنویسید که رایحه این محصول ترکیبی از بوی پرتقال و بهارنارنج است.)

عطر و ادکلن

کتاب

اگر تصمیم دارید به فروش اینترنتی کتاب بپردازید، باید این را بدانید که رقبای بزرگی سرراهتان قرار دارند. به همین دلیل، از کتاب‌های خاص شروع کنید تا همان ابتدای مسیر مشتریان خاص خود را پیدا کنید. سپس می‌توانید مخاطب خود را گسترده‌تر کنید و کتابفروشی آنلاین بزرگ‌تری داشته باشید. هرچه توضیحات دقیق‌تر و تصاویر با کیفیت بیشتری از جلد و داخل کتاب منتشر کنید، مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد. حتماً این امکان را فراهم کنید که مشتریان نمونه‌ای چندصفحه‌ای از محتوای کتاب را مشاهده کنند. همچنین ارائه تخفیف‌ها، بسته‌های ویژه و پیشنهادهای فصلی فروش کتاب را فراموش نکنید.

کتاب

لوازم‌التحریر

یکی دیگر از بهترین اجناس برای فروش در اینترنت، لوازم تحریر است. امروزه مردم مشغله زیادی دارند و خصوصاً در ایام نزدیک به بازگشایی مدارس، ترجیح می‌دهند لوازم تحریر خود را به صورت اینترنتی خرید کنند. بازار لوازم‌التحریر انواع دفتر، خودکار، مداد، روان‌نویس، پاک‌کن، مدادرنگی، خط‌کش، بازی های فکری و بسیاری محصولات دیگر را شامل می‌شود. محصولاتی که برای گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان قابل عرضه هستند. همین تنوع زیاد، لوازم تحریر را به یکی از گزینه‌های عالی برای فروش آنلاین تبدیل می‌کند. 

لوازم التحریر

بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی

بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی بازار گسترده و پویایی دارند. با توجه به افزایش تعداد بازیکنان و علاقه‌مندان به این نوع سرگرمی در سال‌های اخیر، فروش بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی در اینترنت می‌تواند بسیار سودآور باشد. از آنجا که این بازی‌ها معمولاً پس از عرضه آپدیت‌ می‌شوند؛ شما می‌توانید این آپدیت‌ها را  از طریق اینترنت برای مشتریان ارسال کنید و آن‌ها را به ادامه همکاری با خودتان جذب کنید.  البته فروش بازی‌های رایانه‌ای به یک پلتفرم مناسب نیاز دارند، از این رو حتماً به ویژگی‌های سایت خود دقت داشته باشید.

بازی های رایانه ای و کنسولی

لوازم جانبی خودرو

لوازم جانبی خودرو یکی از بازارهایی است که هنوز به شلوغی و رقابت محصولات دیگر نرسیده. اینجا می‌توانید بسیاری از کالاهای ضروری خودرو مثل پشتی صندلی، نگهدارنده گردن، جاروبرقی قابل حمل، پوشش صندلی و فرمان، نگهدارنده تلفن ماشین و همچنین لوازم الکترونیکی خودرو را به فروش برسانید. شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های تصویری مثل اینستاگرام و پینترست به شما کمک می‌کنند تصاویر جذاب از محصولات خود را به اشتراک بگذارید و بازار خود را گسترش دهید.

لوازم جانبی خودرو

محصولات مربوط به حیوانات خانگی

با توجه به استقبال عجیب مردم ایران از پت ها یا حیوانات خانگی در این چندسال، فروش محصولات سرگرمی، تغذیه و مراقبتی این حیوانات یکی از بهترین اجناس برای فروشگاه اینترنتی است. اینجا هرچقدر سایت تخصصی‌تر و متنوع‌تری داشته باشید، درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد. تخت حیوانات خانگی، ظروف مخصوص غذا، اسباب بازی سگ و گربه و همچنین تغذیه این حیوانات، از محصولات پرفروش آنلاین پت شاپ ها هستند.

لوازم حیوانات خانگی

دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی

این روزها بیشتر ساختمان‌های مسکونی و تجاری برای افزایش امنیت خود به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های امنیتی خاص نیاز دارند. اگر تخصص لازم در این زمینه را دارید و می‌توانید سرمایه اولیه برای آنلاین‌شاپ دوربین مداربسته را جور کنید، این گزینه از سودآورترین اجناس برای فروش اینترنتی است. 

دوربین مداربسته و تجهیزات

کالاهای ورزشی و بدنسازی

در شرایطی که خیلی از مردان و زنان به سلامت جسمانی و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند، یکی از بهترین محصولات برای فروش اینترنتی، کالاهای ورزشی و بدنسازی است. از جمله کالاهایی که در این نوع فروشگاه‌های اینترنتی قابلیت فروش دارند می‌توان به انواع لباس‌های ورزشی، تغذیه و مکمل، تجهیزات باشگاه، کتاب‌های آموزشی بدنسازی و… اشاره کرد.  

کالاها و محصولات بدنسازی

انواع قهوه

بدون شک یکی از بهترین کالاها برای فروش اینترنتی قهوه است. هم قهوه معمولی و هم قهوه سبز در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند و در صورت داشتن یک فروشگاه اینترنتی با ورودی مناسب (از طریق سئو یا روش های دیگر)، می‌توانند از جمله کالاهایی باشند که برای فروش آنلاین مناسب‌اند. البته این را هم فراموش نکنید که در کشور ما تب کاهش وزن و لاغری همیشه وجود دارد. بنابراین محصولاتی مثل قهوه سبز که در زمینه کاهش وزن شهرت بالایی دارد، مشتری خودش را خواهد داشت.

قهوه

چای

فروش انواع چای در اینترنت ایده‌ای جذاب است و می‌تواند پتانسیل فروش بالایی داشته باشد. اگر بتوانید تنوع محصولات خود را بیشتر کنید و بهترین چای‌های ایرانی و خارجی را در سایت خود داشته باشید، بازار بزرگی منتظر محصولات شما خواهند بود. در اینترنت محدودیت جغرافیایی روی فروش چای تاثیری ندارد. به همین دلیل حتی می‌توانید به عنوان واسطه وارد این بازار شوید و هیچ هزینه‌ای بابت اجاره و نگهداری فروشگاه فیزیکی نداشته باشید. همان‌طور که درباره قهوه هم گفتم، انواع چای مثل چای سبز هم روی کاهش وزن تاثیر دارند و بهتر است روی این موضوع نیز مانور دهید.

چای

اسباب‌بازی

از آنجا که بیشتر والدین برای سلامت روحی و نشاط کودکان خود اهمیت زیادی قائل‌اند، انواع اسباب‌بازی هم  یکی از بهترین محصولات برای فروش آنلاین محسوب می‌شود. هرچه اسباب‌بازی‌های خاص و خلاقانه‌تری در فروشگاه خود داشته باشید، مشتریان بیشتری سمت شما خواهند آمد. در واقع باید به طور تخصصی روی اسباب‌بازی متمرکز شوید تا فروشگاهتان سروصدا کند.

اسباب بازی

موبایل

موبایل‌های هوشمند چندین سال است که در لیست پرفروش‌ترین‌ محصولات اینترنتی ایران هستند. تب استفاده از گوشی‌های هوشمند، همیشه در ایران داغ بوده و بازارش هم پررقابت و شلوغ است. از آنجایی که رقابت در زمینه موبایل بالاست، پیشنهاد می‌کنم در ابتدای مسیر خود روی یک بخش ویژه دست بگذارید و بعد کم‌کم بازار خود را گسترش دهید. مثلاً از گوشی‌های یک برند خاص شروع کنید یا در ابتدا فقط روی گوشی‌های ارزان‌قیمت و دست‌دوم تمرکز کنید. برای فروش اینترنتی موبایل، ارائه‌ اطلاعات دقیق و کامل در مورد هر محصول و همچنین قابلیت مقایسه موبایل‌ها به مشتریان کمک می‌کنند انتخاب بهتری داشته باشند. 

موبایل

زعفران

جالب است بدانید زعفران هشتمین محصول پرفروش دیجی‌کالا است و در اینترنت خریداران زیادی دارد. زعفران که به طلای سرخ معروف است، در اغلب غذاهای ایرانی استفاده می‌شود و از این جهت می‌تواند یکی از بهترین کالاها برای فروش آنلاین باشد. البته زعفران هم یکی از آن محصولات حساسی است که به منظور خرید و فروش آن باید از اصالت و کیفیت بالای محصول مطمئن شوید. ساخت یک سایت یا فروشگاه آنلاین حرفه‌ای، راه‌اندازی بهترین سیستم سبد خرید، پرداخت آنلاین ایمن و … از عوامل کلیدی برای موفقیت در فروش آنلاین زعفران هستند.

زعفران

عینک 

عینک یکی از پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی است که از نظر رقابت و شلوغی بازار، هنوز فضای مناسبی برای حضور برندهای جدید دارد. عینک‌ها هم دقیقاً مثل اکسسوری و جواهرات ترندها و مد روز خود را دارند. برای همین، موفقیت در فروش آنلاین عینک نیازمند مطالعه، تحقیق و برنامه‌ریزی دقیق برای خرید و فروش محصولات است. در ضمن، فراموش نکنید که مشتری آنلاین باید مطمئن شود عینک موردنظرش به صورتش می‌نشنید. به این منظور، می‌توانید یک ویژگی خاص روی سایت خود تعریف کنید که خریدار تصویری از چهره‌اش آپلود کند و سپس بتواند عینک مدنظر را روی صورتش مشاهده نماید. بعد اگر دوست داشت، عینکِ انتخابی را خریداری کند.

عینک

ساعت

هم ساعت مچی و هم ساعت دیواری، هر دو گزینه‌های خوبی برای فروش آنلاین هستند. بسیاری از مردم کشورمان از نظر فیزیکی به بازارهای بزرگ ساعت دسترسی ندارند و اگر آنلاین‌شاپ شما بتواند محصولاتی خاص و جدید عرضه کند، توجه خریداران زیادی را از نقاط مختلف کشور جلب خواهید کرد.

ساعت مچی و دیواری

لوازم سفر

شاید فکر کنید در این شرایط اقتصادی، ایرانی‌ها به مسافرت نمی‌روند. اما تجربه نشان داده که هم‌وطنان ما حتی در بدترین شرایط مالی هم به فکر مسافرت هستند. ازآنجاکه به صورت روزانه و هفتگی تعداد زیادی افراد به دنبال لوازم و تجهیزات مختلف سفر هستند، شما می‌توانید روی محصولات پرفروش صنعت گردشگری و سفر تمرکز کنید. لوازم سفر شامل موارد مختلفی مثل چمدان‌، ظروف مسافرتی، چادر مسافرتی، کیف و کوله‌پشتی‌، لوازم بهداشتی سفر، پیک‌نیک و… هستند. 

لوازم سفر

محصولات سالمندان

سالمندان عزیز تقریباً در هر خانواده‌ای حضور دارند. خصوصاً در کشور ما، همه مردم به این فکر هستند که  از عزیزان سا‌لمند خود مراقبت کرده و بهترین شرایط ممکن را برایشان فراهم کنند. به همین خاطر، فروش محصولات سالمندان هم می‌تواند جزو ایده‌های خوب محصول باشد. محصولاتی مثل واکر، دستگاه فشار خون، عصا، دستگاه تست قند، تب‌سنج و… همگی قابلیت فروش بالایی در فضای اینترنت دارند. حتماً سعی کنید اطلاعات کامل و دقیقی در مورد هر محصول شامل ویژگی‌ها، ابعاد، جنس و… ارائه دهید مشتریان تصمیم خرید دقیق‌تری داشته باشند.

و اما کلام آخر …

تاسیس فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات و خدمات در فضای آنلاین، فرصت‌ها و مزایای بی‌نظیری در اختیارتان قرار می‌دهد. در این فضا هیچ محدودیت جغرافیایی وجود ندارد و بازار هدفتان واقعاً گسترده خواهد بود. از طرفی خرید آنلاین به مشتریان کمک می‌کند زمان خود را صرف مراجعه به فروشگاه‌ها نکنند و به‌راحتی از قابلیت خرید آنلاین محصولات استفاده نمایند. در صورتی که به صورت جدی به شروع کسب‌وکار آنلاین خود فکر می‌کنید، حتماً لیست کالاها برای فروش اینترنتی که در این مقاله معرفی کردم را در نظر داشته باشید.

سوالات متداول

اگر روش‌های بازاریابی آنلاین و سئو سایت خود را به‌درستی انجام دهید، هر محصولی با هر درجه رقابتی می‌تواند پتانسیل فروش داشته باشد.

عادات خرید مردم تغییرات زیادی داشته و مشتریان علاقه دارند سفر خرید راحت‌تری داشته باشند. به همین دلیل، فروش اینترنتی محصول به شما کمک می‌کند گستره بزرگی از مشتریان را هدف قرار دهید.

4.2/5 - (6 امتیاز)
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://hesamkianikhah.com/?p=7433
اشتراک گذاری:
حسام الدین کیانی خواه
من حسام ام، حسام الدین کیانی خواه. فعال یا متخصص حوزه سئو . رشته تحصیلی گذشته ام ارتباطی به سئو و محتوا نداره ولی 5 سالی هست که به شدت توی این حوزه به شکل متفاوتی فعالم و تا الان خداروشکر موفق بودم. توی سایت شخصی خودم سعی میکنم محتوای جذاب و به روزی از سئو بذارم. مطالبی که حاصل تجربه های شخصی خودمه و دوس دارم با مخاطب های سایتم به اشتراک بذارم. ممنون ازینکه توجه کردین و با من همراه هستین
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد 30 تا از بهترین اجناس برای فروش اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.