انواع روش‌ های افزایش ترافیک سایت

2024 بازدید

این روزها با وجود سرویس‌های مدیریت محتوایی مثل وردپرس، راه‌اندازی وبلاگ یا سایت از آب خوردن هم راحت‌تر شده اما دردسرها درست از همین‌جا شروع می‌شود :

 

  • چطور باید ترافیک سایت را افزایش دهیم؟
  • چه روش هایی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارد؟
  • راه هایی که برای افزایش ترافیک سایت پیشنهاد می شود، رایگان است یا پولی؟

روش‌های افزایش ترافیک سایت و نحوه‌ جذب مخاطبان بیشتر به سایت، سوال اکثر صاحبان کسب‌وکارها و وبمسترها است.

البته نگران نباشید، اصلا لازم نیست برای تبلیغ سایت یا وبلاگ خود یک کارشناس سئو یا دیجیتال مارکتینگ استخدام کنید. بلکه به راحتی می‌توانید با استفاده از روش‌هایی که در این مطلب توضیح داده ام، ترافیک سایت خود را افزایش دهید تا بازدیدکنندگان بیشتری به محتوای شما سر بزنند. 

من، حسام الدین کیانی خواه ، قصد دارم در این مقاله روش‌های ساده و کاملا اثبات شده‌ و تجربی را بررسی کنم که به افزایش ترافیک وب‌سایت شما کمک می‌کند، پس همراه من باشید.

منظور از ترافیک وب سایت چیست؟

ترافیک سایت یا Website Traffic به تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت در یک بازه زمانی خاص اشاره می کند. هرچه تعداد بازدیدکنندگان سایت (ترافیک سایت) بیشتر باشد، احتمال فروش محصولات یا خدمات سایت شما هم بیشتر می شود.

معمولا ترافیک سایت به دو صورت آنلاین یا آفلاین تامین می شود، می توان با روش های آنلاین مثل سئو ، تبلیغات کلیکی و  …. کاربر آنلاین به سایت جذب کرد. همچنین می توان با روش های آفلاین مثل پخش تراکت، بیلبورد، تبلیغ تلویزیونی و … بازدیدکننده به سایت کشاند.

نکته جالب این است که می توان با روش های مختلفی، ترافیک وب سایت را رصد و آمار کاربران را ثبت کرد. مثل :

  • کاربران از چه وب سایت هایی وارد سایت شده اند؟
  • چه ساعت هایی بیشترین جذب بازدیدکننده اتفاق افتاده است؟
  • چه کانال های بازاریابی بیشترین بازدهی برای جذب را داشته اند؟

ترافیک وب سایت، شاخص مهمی از جذابیت سایت برای مخاطبان است. هدف یک وب سایت معمولاً جذب هرچه بیشتر بازدیدکننده است. ترافیک بیشتر اغلب منجر به درآمدهای تبلیغاتی یا فروش بیشتر می شود، به همین دلیل است که تعداد بازدیدکنندگان وب سایت ارتباط مستقیمی با موفقیت مالی سایت دارد. 💰

انواع ترافیک سایت را بشناسیم

منظور از ترافیک سایت همان بازدیدهای سایت و وبلاگ شما هستند. همان‌طور که می‌دانید تمام بازدیدها از یک کانال بازاریابی و به روش یکسانی ایجاد نمی‌شوند. دانستن منابع ترافیک سایت می‌تواند کمک زیادی به درک سازوکارهای سایت و همین‌طور بهبود آن کند. در ادامه به‌طور خلاصه انواع ترافیک وب‌سایت را توضیح می دهم :

ترافیک ارگانیک یا طبیعی

ترافیک ارگانیک (Organic) همان بازدیدکنندگانی هستند که با جستجو در گوگل و سایر موتورهای جستجو وارد یک وب‌سایت می‌شوند. ترافیک ارگانیک در دراز مدت بخش قابل‌توجهی از تمام بازدیدهای هر وب‌سایت را به خود اختصاص می‌دهد. برای به دست آوردن بازدید بالا و افزایش ترافیک ارگانیک استفاده از روش‌های بهینه‌سازی موتور جستجو یا همان سئو (SEO) ضرورت دارد.

در همین رابطه من مقاله ای در خصوص تعریف و مفهوم سئو نوشتم که می توانید از لینک زیر مطالعه کنید:

انواع ترافیک وب سایت

ترافیک مستقیم

ترافیک مستقیم یا Direct از دیگر انواع ترافیک سایت است که به صورت مستقیم و بدون واسطه‌ انجام می‌گیرد. ترافیک مستقیم معمولا از این ۳ منبع سرچشمه می‌گیرد:

  • کسانی که نشانی وب‌سایت را مستقیما در نوار جستجوی مرورگر خود تایپ می‌کنند.
  • کسانی که نشانی وب‌سایت را در فهرست صفحات دلخواه یا Bookmark خود ذخیره کرده‌اند و حالا از این طریق وارد آن می‌شوند.
  • کسانی که با کلیک روی لینک موجود در یک ایمیل (که توسط شخص ثالث به اشتراک گذاشته شده) وارد سایت می‌شوند.

ترافیک ارجاعی

در این نوع ترافیک فرد با کلیک روی لینکی در سایت‌های دیگر (به جز موتورهای جستجو) همچون یک وبلاگ یا انجمن وارد سایت می‌شود. افزایش ترافیک ارجاعی یا رفرال (Referral) از طریق شرکت در فعالیت‌های مختلف لینک‌سازی از جمله وبلاگ‌نویسی مهمان یا وب دایرکتوری ها انجام می‌شود.

افزایش ترافیک سایت با لینک های ارجاعی

ترافیک ایمیلی

این ترافیک از طریق کمپین‌ های بازاریابی ایمیلی تامین می شود. مزیت استفاده از بازاریابی ایمیلی ردیابی دقیق تعداد بازدیدکنندگان سایت از این طریق است. برنامه‌های مدیریت بازاریابی ایمیلی اطلاعات زیادی درباره نرخ تحویل، نرخ باز شدن، کلیک روی لینک‌ها، کلیک‌های منحصر به فرد و غیره ارائه می‌دهند.

شبکه های اجتماعی

در این نوع ترافیک ، کاربران پس از کلیک روی لینکی در شبکه‌های اجتماعی وارد سایت می‌شوند. می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مختلف بنا به نیاز خود استفاده کنید و ورودی‌های هرکدام را بر حسب کلیک‌ و تعامل کاربران به دقت زیرنظر بگیرید.

رسانه های پولی

در این نوع ترافیک بازدیدکنندگان پس از کلیک روی تبلیغ سایت در یک شبکه اجتماعی وارد سایت می‌شوند. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی (مانند فیسبوک یا اینستاگرام) می‌تواند به طرز مؤثری باعث جذب کاربران به سایت شده و همچنین آمار و ارقام جالبی در مورد نحوه‌ رفتار کاربران در اختیار شما قرار دهد. در همین حال، تبلیغات در این نوع شبکه ها این مزیت را دارد که اطلاعات ارزشمندی درباره مشخصات فردی و علایق کاربران در اختیار شما قرار دهد.

جستجوی پولی

در این دسته از انواع ترافیک سایت، کاربران پس از کلیک روی تبلیغی از گوگل ادز یا سایر سرویس‌های پرداخت به ازای کلیک وارد وب‌سایت شما می‌شوند. فراموش نکنید سرویس‌های مختلف انواع متفاوتی از تبلیغات را ارائه می‌دهند. برای مثال، می‌توان با گوگل ادز یک تبلیغ را در نتایج گوگل قرار داد، کمپینی را در یوتیوب راه‌اندازی کرد یا اینکه بنرهای تبلیغاتی را از طریق یکتانت اجرا کرد.

جستجوی پولی

ترافیک آفلاین

هر چند اکثر بازدیدکنندگان وب‌سایت شما از طریق منابع آنلاین وارد می‌شوند اما همچنان امکان دارد کاربرانی از کانال‌های دیگری نیز بیایند. بازدیدکنندگان ممکن است از طریق آگهی‌های تبلیغاتی در تلویزیون یا منابع چاپی (همچون مجله یا کتابچه) آدرس وب‌سایت را پیدا کنند که در این صورت هم ممکن است به صورت مستقیم وارد سایت شوند.

محتوا حرف اول را برای جذب مخاطب می زند

قبل از هرچیز به خاطر داشته باشید، بدون محتوا نمی‌توانید ترافیک خاصی جذب کنید و مخاطبان زیادی را به سایت خود بکشانید. بنابراین، در گام اول کسب‌وکار شما به یک وبلاگ احتیاج دارد که در آن محتوای مفید و کاربرپسند به صورت کاملا منظم در آن منتشر شود. چند نکته‌‌ای که در ادامه از منابع مختلف آورده ام، به اندازه‌ کافی بر اهمیت تولید محتوا تأکید کرده‌اند:

  • شرکت‌هایی که وبلاگ‌نویسی می‌کنند، ۹۷ درصد بازدیدکنندگان بیش‌تری دارند.
  • کسب‌و‌کارهای دارای وبلاگ، ۵۵ درصد بیش‌تر از شرکت‌های بدون وبلاگ بازدید دارند.

وبلاگ یا بلاگ همان جایی از سایت است که در آن مطالب یا پست‌ها به ترتیب زمانی معکوس (از جدید به قدیم) نوشته می‌شوند. در وبلاگ ضمن ثبت رویدادها و اخبار روزانه، تولید محتوای منظم هم انجام می‌شود. مطالب وبلاگ هم موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند. وبلاگ‌ها قبلا بیشتر تحت عنوان مجلات آنلاین شناخته می‌شدند، اما حالا تبدیل به ابزار قدرتمندی در خدمت بازاریابی و افزایش ترافیک سایت شده‌اند.

حالا کسب‌وکارهای شاخص با استفاده از وبلاگ درباره برند خود بحث و تبادل نظر می‌کنند و اطلاعات مفیدی به همراه تبلیغ محصولات و مطالب دیگر را با مشتریان خود به اشتراک می‌گذارند. نهایتا تولید محتوا و وبلاگ‌نویسی ضمن افزایش ترافیک سایت می‌تواند باعث آگاهی‌ از برند و اعتبار بیشتر آن در بازار شود.

حالا سوال اصلی این است که چطور ترافیک‌ یا آمار بازدید سایت را بالا ببریم؟

12 روش موثر برای افزایش ترافیک وب سایت

اگر  از یک بازاریاب یا صاحب کسب‌وکار سوال کنید چه‌ چیزی را در دنیا از همه بیش‌تر دوست دارد، احتمالا جواب هر دوی آن‌ها، مشتری‌های بیشتر باشد.

اما وقتی مشتریان بیش‌تر شوند، چه اتفاقی می‌افتد؟ بله، شاهد افزایش ترافیک سایت خواهیم بود.

در واقع، ۶۱ درصد از متخصصان دیجیتال مارکتینگ عنوان کرده‌اند، بزرگ‌ترین دردسر آن‌ها ایجاد ترافیک و سرنخ فروش (لید) است. اما خوشبختانه راهکارهای زیادی برای افزایش ترافیک وجود دارد. در اینجا به ۱2 مورد از مؤثرترین راه‌های افزایش ترافیک سایت که به طور تجربی به آنها برخورده ام را برایتان می آورم :

1) تحقیق کلمات کلیدی اولین و مهم ترین مرحله افزایش ترافیک

تحقیق درباره کلمات کلیدی نقش مهمی در بهینه‌سازی و افزایش حجم ترافیک سایت دارد. سعی کنید کلمات کلیدی را به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی در مطالب‌تان استفاده کنید. کلمات کلیدی نباید در متن متراکم و پر تعداد باشند تا حواس مخاطب‌ را پرت کنند. در همین حال، کلمات کلیدی را باید در بخش‌های مختلف از توضیحات متا و عنوان صفحه تا URL و تیترهای میانی به کار ببرید.

 برای تحقیق کلمات کلیدی ممکن است به ابزارهای تحلیل سئو همچون Moz، Ahrefs و SEMrush احتیاج داشته باشید. این ابزارهای قدرتمند به شما کمک می‌کنند بفهمید سایت‌های رقیب از چه کلمات کلیدی استفاده می‌کنند.

در همین حال، ابزارهای تحلیل سئو دفعات جستجوی این کلمات، هزینه‌ها برای تبلیغ به ازای کلیک، کلمات کلیدی مشابه و اطلاعات زیاد دیگری را هم در اختیار شما قرار می‌دهند.

 در همین حال، می‌توانید برای افزایش ترافیک سایت‌تان از یک مشاور سئو کمک بخواهید. کمک از مشاور در حوزه‌ سئو می‌تواند اطلاعات مهمی در این رابطه در اختیار شما قرار دهد. این فرد همچنین می‌تواند هر گونه مشکلی که باعث شده سایت شما در موتورهای جستجو به درستی نشان داده نشود را هم به دقت بررسی کند.

مشاوره رایگان سئو

با مشاوره رایگان سئو در عرض ده دقیقه اطلاعاتی در مورد سئو و مفاهیمش بدست میارید

2) محتوای جذاب برای مخاطبان خلق کنید

فقط انتشار مطلب در وبلاگ یا سایت کافی نیست، بلکه لازم است محتوای جذاب و خواندنی تولید کنید. تردیدی وجود ندارد که محتوای جدید و مرتبط نقش کلیدی در افزایش ترافیک ‌سایت دارد. در همین حال، حضور محتوای مفید شما در نتایج گوگل می‌تواند به سوالات کاربران به صورت کامل، ‌دقیق و آموزنده‌ای جواب دهد.

فراموش نکنید، وقتی محتوای شما با آنچه مخاطبان انتظار دارند هم‌خوانی داشته باشد، ترافیک سایت شما هم خود به خود افزایش پیدا می‌کند.

3) پست مهمان را فراموش نکنید

وبلاگ‌نویسی مهمان در سایر وب‌سایت ها یکی از روش‌های کاملا مؤثر در ساخت بک‌لینک، بالا بردن ترافیک ارجاعی و همین‌طور بهبود بخشیدن رتبه سایت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) است.

حتما قبل از اینکه به فکر استفاده از این روش باشید، به دقت تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. برای شروع به دنبال وب‌سایتی با مطالب با کیفیت و معتبر بگردید. همین‌طور در مورد امکان انتشار و تبلیغ محتوای مهمان خودتان در شبکه‌های اجتماعی آن کسب‌وکار و تگ شدن نیز سوال کنید.

پست مهمان برای افزایش ترافیک وب سایت

4) با پروفایل جذاب وارد شبکه های اجتماعی شوید

در عصر شبکه‌های اجتماعی، این رسانه‌ها نقش بسیار پررنگی در جذب مخاطب پیدا کرده‌اند. برای افزایش ترافیک سایت حتما به یکی از روش‌های زیر از این رسانه‌ها استفاده کنید:

  • حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی شما باید برای انتشار اطلاعات و خلق ارزش (برای مثال، مطالب وبلاگ‌، کتاب‌های الکترونیکی، اینفوگرافیک‌ها یا ویدئوها) به کار رود.
  • می‌توانید با پاسخ دادن به نظرات یا تگ‌ کردن مخاطبان، تا جای ممکن آن‌ها را درگیر محتوای خودتان در شبکه‌های اجتماعی نگه دارید.
  • در زمان انتشار مطالب در شبکه‌های اجتماعی تا جای ممکن از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید.
  • همیشه لینک سایت یا وبلاگ خود را در بیوگرافی پروفایل خود قرار دهید تا مخاطبان به مطالب شما دسترسی داشته باشند.
  • تصویر پس‌زمینه پروفایل‌تان را برای تبلیغ بهتر محتواهای تازه تغییر دهید.
  • می‌توانید افراد اینفلوئنسر هر حوزه را به مطالب خود تگ کنید.
  • چکیده‌ها و تکه‌های جذابی از محتواهای بلند خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید تا نظر مخاطبان را جلب کند.

5) خبرنامه ایمیلی را دست کم نگیرید

تبلیغ محتوا به وسیله خبرنامه‌ ایمیلی یکی از بهترین روش‌ها برای جذب تعداد بالای بازدیدکنندگان است. برای بازدهی بیش‌تر خبرنامه ایمیلی بهتر است این موارد را مدنظر داشته باشید:

  • با انتخاب موضوع و محتوای جذاب ایمیل، نظر مخاطبان را جلب کنید.
  • با گنجاندن لینک یا دکمه ورود به سایت به مشترکین خود امکان خواندن محتواهای بیش‌تر را بدهید.
  • حتما مطمئن شوید ایمیل‌های‌تان کاملا مناسب نمایش در موبایل یا ریسپانسیو هستند.
  • لینک‌ها هم باید به راحتی در موبایل قابل دیدن باشند؛ چرا که ۴۶ درصد ایمیل‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه باز می‌شوند.
  • با قرار دادن نام شخص از تکنیک‌های شخصی‌سازی برای هر چه بیش‌تر درگیر کردن مخاطب استفاده کنید.
  • المان های بصری برای جذابیت کردن ایمیل را نادیده نگیرید.
  • شاید لازم باشد دست به آزمایش بزنید تا بدانید کدام نسخه از ایمیل بیش‌تر باز شده و روی آن کلیک می‌شود.

6) سراغ اینفلوئنسرها بروید

در هر حوزه‌ای و در هر صنعتی شمار زیادی از افراد متخصص و خبره وجود دارند که همواره مشتاق به اشتراک‌گذاشتن دانش خود با فالوورهایشان در شبکه‌های اجتماعی هستند. این افراد که همان اینفلوئنسرها هستند می‌توانند نقش زیادی در درگیر کردن مخاطبان با کسب‌وکار شما داشته باشند. می‌توانید در صفحات وب یا شبکه‌های اجتماعی این افراد مطالبی با حمایت مالی خودتان منتشر کنید یا اینکه از طریق تریبون‌ آن‌ها درباره محصولات یا خدمات خود اطلاع‌رسانی کنید.

7) دنبال کلمات Long-tail باشید

همان‌طور که روز به روز روش‌های دیجیتال مارکتینگ پیشرفت می کنند و دستخوش تغییر می‌شود، روش جستجوی مردم هم تغییر می‌کند. زمانی بود که کاربران عبارت‌های یک یا دو کلمه‌ای را جستجو می‌کردند، اما حالا این رویه هم تغییر کرده است. حالا مخاطبان به دنبال سوالات طولانی‌تر و مشخص‌تر هستند. مزیت محتوای هدفمند می‌تواند به معنای رقابت کمتر هم باشد؛ چرا که کلمات کلیدی طولانی یا Long-tail (دم دراز) حجم پایین‌تری از ترافیک را به خود اختصاص داده‌اند. این امر شانس شما برای گرفتن رتبه خوب در نتایج گوگل و نهایتا افزایش ترافیک سایت را بالا می‌برد.

8) به فکر کانال یوتیوب یا آپارات باشید

یوتیوب هم‌اکنون با ماهیانه بیش از ۲ میلیارد مخاطب (۳۰ میلیون نفر بازدید روزانه)، قدرتمندترین شبکه‌ اجتماعی ویدیویی در جهان است. محبوبیت گسترده یوتیوب به این معنی است که می‌توانید از امکانات این شبکه اجتماعی قوی برای افزایش ترافیک سایت خود استفاده بهینه‌ای کنید. بنابراین، بهتر است یک کانال یوتیوب برای کسب‌وکار خود دست‌وپا کنید و در آن انواع ویدیوهای آموزشی و‌ سرگرمی را به اشتراک بگذارید.

احتمالا با افزایش مخاطبان در کانال یوتیوب بسیاری از آن‌ها برای اطلاعات بیشتر سراغ وب‌سایت شما هم خواهند آمد و نهایتا به افزایش ترافیک ‌سایت کمک زیادی می‌کنند.

در همین حال، می‌توانید ویدیوهای یوتیوب یا آپارات را در میان مطالب وب‌سایت خود بارگزاری کنید تا بازدیدکنندگان پس از ورود به سایت بیش‌تر با محتوای شما درگیر شوند.

9) تبادل بک لینک کنید

بک‌لینک همان لینک وب‌سایت است که از طریق وب‌سایت دیگری به شما داده می‌شود. تبادل بک‌لینک به خصوص اگر از سایت‌های پرمخاطب انجام گرفته باشد، می‌تواند باعث شود کسب‌وکار شما در معرض دید مخاطبان بیش‌تری قرار گیرد و بازدیدکنندگان زیادی را به سایت شما بکشاند. گوگل در اکثر موارد با مشاهده لینک‌ دادن وب‌سایت‌های معتبر به وب‌سایت شما، اعتبار کسب‌وکار شما را هم بالا می‌برد.

10) به فکر تهیه محتوای بصری (تصویر) باشید

ما آدم‌ها ذاتا ذهنیتی بصری و تصویری داریم و اکثر مخاطبان هم در زمان جستجو در وب در کنار متن به دنبال تصاویر هم هستند. گوگل هم با آپدیت های خود به هر چه‌ قوی‌تر و ساده‌تر کردن جستجوی تصاویر کمک زیادی کرده و همین نکته باعث شده تا سایت‌ها با داشتن تصاویر کیفیت‌ بالا، جذاب و بهینه در نتایج جستجوی گوگل رتبه‌ بهتری بگیرند.

بنابراین، اگر برای مثال یک وب‌سایت فروشگاه اینترنتی دارید، بهتر است بدانید با داشتن عکس‌های خوب و با کیفیت از محصول می‌توانید بخش زیادی از ترافیک گوگل را جذب خودتان کنید.

جالب است بدانید، تحقیقات اخیر یکی از شرکت‌های مبتنی بر هوش‌ مصنوعی حاکی از آن بود که محتوای تصویری یا ویدیویی در خرید ۷۵ درصد از مصرف‌کنندگان اثرگذار بوده است.

11) نگاهی هم به وب دایرکتوری ها کنید

وقتی کاربری به دنبال نوع محصول یا خدمات خاصی است، شاید بخواهد در یکی از فهرست سایت‌ها یا همان وب‌ دایرکتوری‌ها به دنبال فهرست محصولات یا خدمات دلخواهش بگردد. فهرست سایت‌های خارجی و ایرانی زیادی وجود دارند که کسب‌وکارهای مختلف را بر اساس محصولات و خدمات دسته‌بندی می‌کنند و به این طریق به مخاطبان امکان انتخاب وب‌سایت‌های موردنظر را به صورت یک فهرست آنلاین کاملا دسته‌بندی شده و مرتب می‌دهند.

بنابراین، بهتر است همین حالا به دنبال فهرست سایت‌های معتبر رفته و کسب‌وکار خودتان را در آنجا ثبت کنید.

12) محتواهای زائد و اضافی را پاک کنید

محتوای زائد یا اضافی محتوایی است که هدف اصلی سایت را برآورده نمی کند. این موضوع می تواند باعث مشکلات بیشتری در سایت شود و شانس شما را برای رتبه گرفتن در نتایج گوگل به خطر بیندازد.

دلیل آن این است که موتورهای جستجو در فرآیند خزیدن با مشکل مواجه می شوند و قبل از رسیدن به صفحات مهم، وب سایت شما را ترک می کنند.

حذف صفحات ناکارآمد بخش مهمی از استراتژی محتوای هر سایتی است. این امکان را به محتواهای مهم می دهد که در صفحات نتایج رتبه بالاتری داشته باشند و به شما کمک می کند ترافیک ارگانیک بیشتری کسب کنید.

کلام آخر 

در این مقاله در خصوص انواع روش هایی که بتوانید به وسیله آنها ترافیک سایت خود را افزایش دهید، صحبت کردیم. مسلما یکی از مهم ترین کانال های ترافیکی شما سئو است. به تجربه در پروژه های مختلف دیده ام که حداقل بیش از 60 درصد ترافیک یک وب سایت از سئو تامین می شود. با استفاده از سئو می توانید ترافیک و یوزر ارگانیک داشته باشید. 

سوالات متداول : 

چند نوع ترافیک سایت داریم؟

ترافیک یک وب سایت از روش های مختلفی تامین می شود که عبارتند از ارگانیک، مستقیم، رفرال یا ارجاعی، ایمیلی، شبکه های اجتماعی، پولی و آفلاین

روش های افزایش ترافیک کدام اند؟

روش هایی که ترافیک سایت را افزایش دهند زیادند اما بارزترین و مهم ترین آنها سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است که می تواند به تنهایی 50 الی 60 درصد ترافیک یک وب سایت را تامین کند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://hesamkianikhah.com/?p=2709
اشتراک گذاری:
حسام الدین کیانی خواه
من حسام ام، حسام الدین کیانی خواه. فعال یا متخصص حوزه سئو . رشته تحصیلی گذشته ام ارتباطی به سئو و محتوا نداره ولی 5 سالی هست که به شدت توی این حوزه به شکل متفاوتی فعالم و تا الان خداروشکر موفق بودم. توی سایت شخصی خودم سعی میکنم محتوای جذاب و به روزی از سئو بذارم. مطالبی که حاصل تجربه های شخصی خودمه و دوس دارم با مخاطب های سایتم به اشتراک بذارم. ممنون ازینکه توجه کردین و با من همراه هستین
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد انواع روش‌ های افزایش ترافیک سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.